Ukoliko reklama ne bude poštovala pravila kompanije Google, biće uklonjena.
Veliki broj korisnika ne voli Google-ove reklame na internetu – ogroman broj blokatora reklama to i dokazuje. Međutim, kompanija se dosta trudi kako bi zaštitila svoj biznis od spama, malicioznih reklama i reklama koje dovode korisnike u zabludu.
Sve u svemu, u 2015. godini Google je blokirao 780 miliona reklama koje nisu poštovale pravila kompanije. Tu spadaju reklame u vezi sa hranom, farmaceutskim proizvodima koji nisu bili odobreni za korišćenje ili su dovodili korisnike u zabludu, proizvodima za mršavljenje, nedozvoljenim softverom, itd. Takođe, uklonjeno je više od 17 miliona trick to click reklama koje su dizajnirane tako da izgledaju kao sistemska upozorenja na vašem računaru.
Ono što je jako zanimljivo, jeste to da Google ima više od 1000 ljudi koji su zaduženi za čitanje svih žalbi u vezi sa lošim reklamama.
Deo 780 odbačenih reklama čine i loše dizajnirani sajtovi i aplikacije. Na primer, Google je blokirao 25 hiljada različitih aplikacija koje su prikazivale Google reklame na pogrešan način - veliki broj tih aplikacija bilo je dizajnirano tako da su reklame postavljane odmah do tastera za zatvaranje pa je nemoguće bilo ne kliknuti na njih, prenosi The Next Web.
Google je takođe odbio da sarađuje sa 1.4 miliona sajtova i aplikacija zato što nisu želeli da poštuju pravila u vezi sa reklamama.
U ovoj godini, kompanija planira da nastavi da štiti svoj biznis i uklanja malver. Postaviće i nova pravila kada su reklame u vezi sa gubljenjem kilograma u pitanju.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.