Kompjuterski miš odaje kakvi ste: Kako klikćete? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kompjuterski miš odaje kakvi ste: Kako klikćete?

Pomeranje kompjuterskog miša oslikava emocije korisnika, kažu stručnjaci, a mi im verujemo...

 Izvor: Promo.
Logitech G402 - najbrži miš na svetu.
Logitech G402 - najbrži miš na svetu.
Izvor: Promo.

Istraživači sa Univerziteta Brigam Jang u američkoj državi Juta saopštili su da su identifikovali obrasce u odražavanju raspoloženja kod ljudi na način na koji se pomera kursor kompjuterskog miša, prenosi TeleTrader News. Konkretno, kažu naučnici, ljuti korisnici prave nagle pokrete, ali im je ukupna brzina manja. Frustracije i tuga izazivaju promene u brzini, uporedo sa slabljenjem preciznosti.

Tim je sproveo istraživanje tako što bi naljutio učesnike i snimao obrasce pokretanja miša. Takođe, od korisnika je traženo da se izjasne o svojim osećanjima. Naučnik Džefri Dženkins, vođa projekta, izjavio je da nalazi mogu da se primene u proučavanju korisničkog doživljaja i dizajnu interfejsa (UX/UI), kod bihevioralnog targetiranja i prilagođavanja specijalnim grupama korisnika. "Uvek je bilo veoma teško odrediti kada korisnik postaje frustriran toliko da se više ne vrati na sajt", rekao je. "Kad uspevamo da registrujemo negativnu emocionalnu reakciju, možemo da prilagodimo doživljaj vebsajta na način da eliminišemo stres ili da ponudimo pomoć", kaže Dženkins.

Ostaje da se vidi da li će rezultati istraživanja u segmentu prevlačenja i tapkanja po ekranima mobilnih uređaja biti relevantni, a on kaže da je količina raspoloživih podataka obećavajuća. Patenti za tehnologiju koja je razvijena do sada u posedu su lokalne startap kompanije, a Dženkins učestvuje u unapređivanju rešenja.

A kako vi klikćete mišem, jeste li razmišljali o tome?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi