Microsoft proizvodi će biti bezbedniji! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Microsoft proizvodi će biti bezbedniji!

Microsoft je zvanično preuzeo Secure Islands, inovatora kada je u pitanju napredna zaštita informacija.

  Izvor: Microsoft Srbija

Ovo preuzimanje će ubrzati način na koji kompanija pomaže korisnicima da zaštite svoje poslovne informacije, bez ozbira gde se one nalaze, odnosno gde su snimljene – na Cloud servisu, servisima trećih strana, Windows-u, iOS ili Android uređaju.

Poslovi moraju da se suprotstave raznim izazovima kako bi zaštitili svoje informacije u svetu gde informacija putuje iznad granica korporativne mreže i dolazi do uređaja koji su van kompanijine kontrole. Da bi radile dobro, organizacije moraju da dele informacije sa partnerima, prodavcima i kupcima.

Bazirana u Izraelu, Secure Islands kompanija obezbeđuje jaku klasifikaciju podataka, tehnologije za zaštitu i prevenciju gubitka fajlova bilo kog tipa, što korisnicima omogućava da obezbede podatke na više aplikacija. UBS, OSRAM, Vodafone i Credit Suisse su samo neki od korisnika Secure Islands kompanije, piše na Microsoft Blogu.

Tehnologija Secure Island kompanije poboljšava mogućnosti zaštite podataka koje su danas dostupne sa Azure Rights Management Service-om – kompanijino rešenje za zaštitu informacija u Cloud-u. Secure Island je već duže vreme bila bliski partner i izgradila je svoja rešenja koristeći Microsoft tehnologiju. Secure Islands će nastaviti sa prodajom i podrškom postojećih rešenja.

Kada se preuzimanje u potpunosti obavi, Microsoft će integrisati tehnologiju Secure Islands kompanije u svoj Azure Rights Management servis kako bi ponudila fleksibilnu arhitekturu koja će biti u stanju da zadovolji najstrožije zahteve kada je zaštita u pitanju.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA