Od sada će korisnici lakše pronalaziti kvalitetnije video snimke.
Popularni sajt za deljenje video snimaka YouTube svim svojim korisnicima nudi mogućnost odabira slike (thumbnail-a) pre nego što objave neki svoj video. Ova slika treba da navede druge da kliknu baš na taj video kako bi pogledali sadržaj. Nažalost, na YouTube-u je veliki broj video snimaka sa veoma lošim thumbnail slikama koje su uglavnom veoma lošeg kvaliteta, što otežava pronalaženje kvalitetnog sadržaja ali i doprinosi tome da neki video snimci budu preskočeni, a koji su u stvari dobri.
YouTube nudi onima koji postavljaju snimke opciju da sami kreiraju thumbnail sliku za svoje video snimke ili da sve to umesto njih odradi sajt. Veliki broj popularnih YouTube korisnika će najverovatnije sami postaviti sliku, ali prosečni korisnici uglavnom biraju ono što im sajt predloži. U prošlosti, ove slike nisu bile preterano kvalitetne. Na svu sreću, Google-ov tim konačno unapređuje servis kako bi poboljšao thumbnail slike. Tim se nada da će ova poboljšanja ohrabriti gledaoce/korisnike da kliknu na video snimke na koje inače ne bi kliknuli. Iskorišćena je tehnologija neuronske mreže – DNN. Razvoj samog načina na koji računari mogu da vide i kategorizuju slike i video snimke je omogućio YouTube-u da unapredi tehnologiju koja stoji iza thumbnail slika.
Novi sistem radi tako što sistem preuzme po jedan frejm iz svake sekunde postavljenog snimka, nakon čega se svakom preuzetom frejmu dodeljuje ocena za kvalitet. Slika tj. frejm sa najvećom ocenom se dodatno obrađuje kako bi na kraju postala thumbnail slika, prenosi Android Headlines.
Tim kompanije je nove slike uporedio sa onim koje je kreirala tehnologija koja je korišćena pre DNN tehnologije. Za 65 procenata su nove slike bolje. Novi sistem je već aktivan na YouTube sajtu. Ako postavljate neki video, videćete nove, poboljšane thumbnail slike.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.