Na osnovu tih podataka prikazivaće vam reklame koje će vam se možda i svideti.
Facebook će početi da prikazuje reklame na osnovu like dugmeta i sličnih opcija na raznim drugim sajtovima.
Ovo je najnoviji pokušaj kompanije u donošenju reklama koje će biti interesantne korisniku. Svaki korisnik će videti reklame za proizvode i usluge koje ga uglavnom interesuju. Biće bazirane na informacijama prikupljenim sa korisničkog profila.
Facebook već godinama prikuplja informacije sa drugih sajtova na kojima se nalazi like dugme. Kompanija je objavila da korisnicima pruža veću kontrolu kada su reklame u pitanju.
Takođe, ova društvena mreža prikuplja podatke sajtova koje korisnik posećuje i podatke kada ih tačno posećuje. Podaci se koriste za lajkove i slične društvene opcije, uključujući share i send opcije.
Logično je da ovi alati mogu da naljute korisnike zato je Facebook više puta objašnjavao kako i na koji način koristi podatke (Vaši lajkovi otkrivaju dosta o vama). Društvena mreža korisnicima pruža mogućnost da onemoguće prikupljanje određenih podataka.
Možete isključiti reklame koje su bazirane na osnovu prikupljenih podataka sa vašeg profila, mada, to Facebook neće zaustaviti da ih i dalje prikuplja, piše The Wall Street Journal.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.