Univerzitet u Kembridžu plasirao je novu internet alatku pomoću koje se, na osnovu podataka o lajkovima, mogu proceniti ključne psihološke osobine, religiozni i politički stavovi, inteligencija i sreća korisnika društvene mreže Facebook.
Facebook ima veliku količinu podataka o korisnicima, između ostalog, sa kojim profilima dolazite u kontakt, koliko vremena provodite posećujući ih, kao i sve što ste naveli u porukama, a ova nova internet alatka koristi podatke o lajkovima kako bi izgradila sliku o korisniku pomoću koje može da mu prilagodi news feed, odnosno kontinuirani prenos novosti, kao i reklame za određene ciljne grupe, preneo je danas britanski Telegraf.
Centar za psihometriju Univerziteta u Kembridžu napravio je internet alatku koja koristi samo lajkove, i nijedan drugi podatak, kako bi napravila sliku ličnosti korisnika društvene mreže.
Alatka pod nazivom Apply Magic Sause pomoću lajkova procenjuje pol, inteligenciju, životno zadovoljstvo, seksualnu orijentaciju, političku i versku opredeljenost, obrazovanje, bračni status, kao i osobine ličnosti, a osmislili su je istraživači, a ne Facebook.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.