INSTAGRAM STORIES U NOVOM RUHU: Vertikalno skrolovanje podseća na rivalski TikTok | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

INSTAGRAM STORIES U NOVOM RUHU: Vertikalno skrolovanje podseća na rivalski TikTok

Instagram testira novi vertikalni skrol za Stories u Turskoj i Brazilu, što će omogućiti kontrolu prevlačenjem po vertikali, nalik na Reels i rivalski TikTok.

 Instagram Link Sticker Story 2.jpg Izvor: SmartLife / Instagram

Instagram već neko vreme menja sekciju Stories, a kako bi mogao da konkuriše ozbiljnim rivalima kao što je TikTok.

Jedno od najvećih ograničenja za Instagram Stories je bilo to što su sadržaji trajali do 15 sekundi, ali se krajem prošle godine i to promenilo – istina, korisnici su ranije mogli da postavljaju i duže snimke, samo su se prikazivali u više delova – od 150 sekundi se dobijalo čak 10 postova.

Možda će vas zanimati

Nova funkcija za duže Stories sadržaje se pojavila sredinom decembra 2021. godine, pa se dobio prostor od 60 sekundi – sada su tu i druge promene, na primer mogućnost vertikalnog skrolovanja.

Instagram testira novi vertikalni skrol za Stories u Turskoj i Brazilu, što će omogućiti kontrolu prevlačenjem po vertikali, nalik na Reels i rivalski TikTok.

Platforma je još u februaru 2021. najavila da radi na Stories sa vertikalnim pomeranjem, a do sada su se priče micale horizontalno. Sada preko vertikalniog prevlačenja ide od jednog do drugog korisnika, dok se horizontalnim pomeranjem (levo-desno) šeta između sadržaja istog korisnika.

Instagram Stories kao TikTok
Izvor: Smart Life/ @Alec Wilcock

Još uvek se ne zna kada će novi način skrolovanja stići do svih, te da li će se to uopšte dogoditi. Instagram trenutno možda obavlja A/B testiranje, što znači da bi funkcija mogla da stigne samo do nekih korisnika. Ostaje da se vidi šta nas još čeka u Instagram Stories.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA