IPOD SHUFFLE SE VRAĆA: Kako TikTok utiče na sudbinu zaboravljenih uređaja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IPOD SHUFFLE SE VRAĆA: Kako TikTok utiče na sudbinu zaboravljenih uređaja

iPod Shuffle se izgleda vraća na velika vrata, a zahvaljujući korisnicima platforme TikTok.

 iPod Shuffle Izvor: Smart Life/ Wikipedia

Potreba za posebnim muzičkim plejerima se smanjila otkad pametni telefoni s uspehom puštaju željene pesme.

Pojedini ljubitelji muzike ipak vole neke stare sprave, te tvrde da je zahvaljujući njima muzički doživljaj bogatiji.

Možda će vas zanimati

Jedan od njih je i iPod, uprkos tome što na web sajtu kompanije Apple više nema zasebnu poziciju.

iPod Shuffle se izgleda vraća na velika vrata, a zahvaljujući korisnicima platforme TikTok.

Više puta smo se uverili da TikTok trendovi mogu da utiču na modu, frizure, te druge momente iz života. Tako se i druga generacija skoro zaboravljenog uređaja po imenu iPod Shuffle izgleda vraća u džepove ljubitelja muzike, najviše zahvaljujući tome što dolazi u raskošnim, vibrantnim bojama.

Zanimljivo je da TikTok kreatori iPod Shuffle ne koriste onako kako je Apple to zamislio, već kao modni dodatak – ispostavilo se da se od njih prave zanimljive šnale za kosu. To znači da je malo verovatno da će Apple odlučiti da ovaj mali iPod ponovo stavi u proizvodne pogone, budući da bi takve „šnale“ bile previše skupe, a TikTok trendovi ne traju dugo.

iPod Shuffle je ukinut još 2017. godine, a jedini iPod koji Apple još uvek prodaje jeste iPod Touch koji nije među istaknutim proizvodima, te oni koji žele da ga kupe moraju poprilično da se potrude kako bi ga pronašli.

iPod Shuffle on TikTok
Izvor: Smart Life/ @Clownfish TV

iPod je potrajao četiri generacije, da bi se na kraju pretvorio u šnalu. Ko zna, možda vokmen uskoro okačimo oko vrata.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA