LJUDI OBOŽAVAJU NOVU VIBER OPCIJU: U Srbiji je koristi već više od 7 miliona ljudi! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

LJUDI OBOŽAVAJU NOVU VIBER OPCIJU: U Srbiji je koristi već više od 7 miliona ljudi!

Preko dva miliona ljudi u Srbiji pomoću Viber aplikacije pokušava da otkrije svoje idealno zanimanje.

 Viber_top_lens_woman Izvor: SmartLife / Viber

Stručnjaci aplikacije Viber, omiljene aplikacije u Srbiji i regionu, napravili su osvrt na korišćenje opcije Objektiva proširene realnosti.

Ovo istraživanje pokazuje da će žene pre nego muškarci staviti neki od filtera na lice, kao i to da je trend crvene kose postao izuzetno popularan, a jedan objektiv daleko iza sebe ostavio je sve druge.

Možda će vas zanimati

Rakuten Viber, globalni lider u privatnim i bezbednim porukama i audio-komunikaciji, objavio je rezultate analize Viber Objektiva (AR Objektiv - Augmented Reality Lens), dodatka koji je lansiran u junu 2021. godine u partnerstvu sa kompanijom Snap i koristi se već nekoliko meseci na velikim tržištima.

Više od 7,3 miliona korisnika koristilo je Objektiv na fotografijama, video snimcima ili GIF-ovima, a više od 5,6 miliona korisnika napravili su preko 51,8 miliona snimaka/multimedijalnog sadržaja u aplikaciji.

Istraživanje je pokazalo da ne uživaju samo najmlađi u filterima proširene realnosti u porukama. Zapravo, ljudi u grupi 30 - 40 godina su najbrojniji (23%), a prate ih oni starosne dobi 40 - 60 godina (18%). Mlađi od 17 godina predstavljaju 13% korisnika Objektiva.

Sudeći prema podacima, veća je verovatnoća da će žene "proširiti svoju stvarnost" putem AR Objektiva - one čine 46% Viber mesečnih aktivnih korisnika i 56% korisnika Objektiva. Takođe, žene češće kreiraju snimke i šalju ih: 59% žena koje koriste Objektiv napraviće snimak, a 30% od njih poslaće ih nekome. S druge strane, 55% muškaraca koji korist Objektiv napraviće neki snimak, a 27% od njih će ga i poslati.

Koji su se objektivi izdvojili kao najkorišćeniji

Prema podacima, lice iz crtaća, tj. Cartoon Face - koje se odlikuje očima koje se prevrću i dugim jezikom na slici - predstavlja najpopularniji objektiv. Modni magazini predstavljali su crvenu kosu kao trend u 2021. godini, a to se odrazilo i na AR filtere. Tako je crvena glava, tj. Red Head - objektiv koji daje dugu, crvenu kosu - bio drugi najpopularniji na Viber platformi.

Na trećem mestu našao se objektiv sa motivima za Noć veštica, tj. Halloween Elements, kojim se stavlja jeziva maska na lice korisnika. Tzv. tigar-objektiv, koji je stvoren u saradnji sa Svetskom fondacijom za prirodu (World Wildlife Fund - WWF), takođe je bio izuzetno popularan, a u nekim regionima je upotreba objektiva sa zaštićenim vrstama životinja doprinela i donacijama za WWF.

Objektiv koji je lansiran početkom školske godine, pokazao se kao jedan od omiljenih u Srbiji - korisnike je veoma zanimalo koja je to njihova idealna profesija i gotovo dva miliona puta su pomoću objektiva pokušali da naslute čime će se baviti.

Koji Viber objektiv vi često koristite?

Predstavljanje Viber Lenses
Izvor: Viber

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Сале

Седам милиона.оће ал за мало.па у србији нема толико становника.чиста лаж.

SmartLife

@Сале U Srbiji u trećem kvartalu tekuće godine zvanično je bilo 8,7 miliona aktivnih korisnika mobilne telefonije. Viber prema ranijem istraživanju koristi makar 90% domaće populacije. Situacija vrlo jasna, ne bismo se bavili obmanama. Pozdrav!

Statistika

@Сале @SmartLife Mislim da ste upali u zamku kada ste 8,7 miliona korisnika poistovetili sa 8,7 miliona ljudi. Prosečan broj aktivnih SIM kartica po čoveku kod ljudi u mom okruženju je preko 2.