Kompanija Facebook je na svojoj velikoj konferenciji najavila da menja svoj naziv u Meta i prikazala svoj novi logo
Facebook je na današnjoj velikoj konferenciji najavila da pravi korenite promene, kako bi se napravila osnova za buduće poslovanje. Shodno tome, Mark Cukerberg je objavio da se kompanija od danas zove Meta, a sa novim nazivom dolazi i novi logo koji nikako ne liči na stari.
Novi logo, kao i pravac i kojem se Meta kreće od danas je ka metaverzumu, virtuelnom svetu u kojem će ljudi moći da se sreću, igraju i rade, sa ili bez naočara za virtuelnu realnost. Meta logo je drugačiji i po identitetu, pa se kompanija odlučila za veliki "Meta" natpis, kao i za oznaku beskonačnosti, koja će najverovatnije biti povezana sa metaverzumom koji bismo trebali da vidimo u budućnosti.
Sve se vrti oko metaverzuma
Prvi čovek kompanije do juče poznate kao Facebook izjavioje da se nada je ovo prvi korak ka velikim promenama i da će ih vremenom ljudi percipirati kao kompaniju koja je osmislila metaverzum, i da je promena naziva neophodna zarad daljeg rada i identiteta koji se pravi ka budućnosti. "Upravo smo najavili da pravimo fundamentalne promene u kompaniji. Sada gledamo i izveštavamo o našem poslovanju sa dva različita segmenta, od kojih je jedan za našu porodicu aplikacija, a drugi za buduće platforme", dodao je Cukerberg.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.