FACEBOOK MENJA IME: Mark Cukerberg hoće da ostane poznat po nečemu još većem i značajnijem… | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

FACEBOOK MENJA IME: Mark Cukerberg hoće da ostane poznat po nečemu još većem i značajnijem…

Kompanija Facebook promeniće ime, jer njen osnivač želi da bude zapamćen po metaverzumu koji gradi.

 Facebook naočare kamera Ray Ban Izvor: SMARTLife / Facebook

Do kraja oktobra kompanija Facebook trebalo bi da ima novo ime objavili su američki IT mediji.

Ako je verovati njihovim izvorima kompanija želi da se koncentriše na građenje novog identiteta, koji će biti u skladu sa upravo najavljenim ulaganjima u metaverzum.

Možda će vas zanimati

Promena imena kompanije biće globalno najavljena na Facebook Connect godišnjoj konferenciji, koja se ove godine organizuje 28. oktobra (četvrtak).

Nova kompanija biće iznad Facebook društvene mreže, Instagram, WhatsApp, Messenger, Oculus i drugih servisa Facebook kompanije, a Mark Cukerberg žarko želi da ostane upamćen po nečemu još većem od “puke društvene mreže“.

 Mark Cukerberg Izvor: Youtube/screenshot/cnn

Prema neimenovanim izvorima logotip nove kompanije će pod sobom sadržati i logotipe pomenutih servisa, koji su u vlasništvu Cukerberga i Facebook kompanije.

Mark Cukerberg je trenutno posvećen građenju novog sistema učenja, poslovanja tj. rada i zabave, koji spaja realnost sa virtuelnom realnošću i pomešanom realnošću (VR + AR), a nazvan je metaverzum, za koji je Cukerberg rešio da zaposli i najmanje 10.000 stručnjaka u Evropi, odakle će taj novi sistem krenuti dalje put sveta.

Takođe, Cukerberg smatra da će VR i AR kompleti, kao i naočare za proširenu i virtuelnu realnost postati neophodne za život ljudi kao što su sada pametni telefoni, navodi The Verge.

Novo ime nije otkriveno, jer ga prema saznanjima američkih medija zna tek nekoliko ljudi, a nisu ga čuli ni najviši predstavnici rukovodstva sadašnje Facebook kompanije. Ime i logo će biti u skladu sa promenama u kompaniji, koje se dešavaju već neko vreme i ukazuju da Cukerberg planira mnogo više virtuelne, a mnogo manje prave realnosti u svojim novim servisima i uslugama.

Slično stvar je uradio Google, kad je 2015. godine svoju matičnu kompaniju iz Google preimenovao u Alphabet i pod njom okupio sve svoje poslove ili kad je Snapchat tokom 2016. svoj izuzetno poznat brend odvojio i matičnu kompaniju nazvao Snap Inc.

Šta vi mislite, kako bi nova Facebook kompanija mogla da se zove?

Ray Ban Stories novi način slikanja
Izvor: YouTube / Ray Ban Films

Facebook Ray Ban Stories naočare
Izvor: YouTube / Ray Ban Films

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 4

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

v1ad

Svidja mi se sto misli da je smartphone nekako "neophodan" za zivot. Inace, mozda bi mu ovo proslo tamo neke 2010-15 ali njegova kompanija gubi korisnike, narocito medju mladjom populacijom. Facebook sad otvaraju domacice i to je to.

bole

cista formalnost kao sto je google alfabet