"TRŽNI CENTAR" U APLIKACIJI: Proverite kako vam stoji odeća poznatih brendova ili drugih ljudi bez presvlačenja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"TRŽNI CENTAR" U APLIKACIJI: Proverite kako vam stoji odeća poznatih brendova ili drugih ljudi bez presvlačenja

Budućnost online kupovine je stigla, na vama je samo da se slikate i virtuelno obučete!

  Izvor: SMARTLife / Snapchat

Pojavom TikTok aplikacije, popularnost društvene mreže Snapchat je značajno opala.

To ne sputava ovu društvenu mrežu da izbacuje nove alatke, a nadaju se da će uz pomoć proširene realnosti (AR) uspeti da povrate deo korisnika.

Možda će vas zanimati:

Korisnici Snapchat aplikacije će imati mogućnost da probaju odeću, naočare, tašne, narukvice i ostale odevne predmete brojnih poznatih brendova i sve to uz pomoć kamere. Naime, Snapchat uveliko radi na AR tehnologiji, čak su najavili i da spremaju naočare koje će u potpunosti da iskoriste istu, a sada su plasirali nove alatke koje će olakšati šoping.

Pored isprobavanja odeće, Snapchat je dobio opciju glasovnog upravljanja, kao i upravljanje gestikulacijom (Snapchat tu opciju zove Lenses), dok će korisnici imati i pristup virtuelnim prodavnicama, katalogu, brendiranim radnjama, ali i mogućnost da nađu to što žele da kupe uz pomoć pretrage slikom ili nekim predmetom iz stvarnog života. Modne kompanije kao što su Farfetch, Piaget i Prada su među prvima usvojili ove alatke.

Iz ove društvene mreže su istakli da je modna industrija od kritične važnosti za Snap AR strategiju. Kako je online kupovina značajno porasla tokom pandemije koronavirusa, ne čudi nas odluka Snapchat aplikacije da implementira ovakav sistem. Brojne društvene mreže su u prethodnom periodu u svoje aplikacije ubacile brojne prodavnice na kojima se mogu naći artikli poznatih brendova.

"Snapchat 'galopira' napred, kako bi se postarala da bude lider kada je u pitanju kupovina preko društvenih mreža" - rekla je Mat Navara, konsultant za društvene medije, prenosi Vogue. Korisnici mogu na primer da glasovnom komandom kažu aplikaciji koju jaknu kompanije Farfetch žele da probaju, uz to mogu da opišu dezen, boju, itd...  Isto tako korisnik može da skenira odeću drugih ljudi kako bi istu isprobao, a aplikacija će je pronaći kako bi je korisnik kupio.

Snapchat značajno ulaže u AR tehnologiju, ove godine su kupili Ariel AI kompaniju u januaru i Fit Analyitcs u martu za 124 miliona dolara. Iz te društvene mreže ističu da više od 200 miliona Snapchat korisnika svaki dan koristi AR u toj aplikaciji.

Da li su ove promene dovoljne da Snapchat sustigne TikTok?   

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA