Ko je ovo očekivao - da vas čujemo!
Kompanija Microsoft zvaničnom blog objavom potvrdila je gotovo vest iz nesvesti - Microsoft kupio Activision-Blizzard za 68,9 milijardi dolara!
Ovom akvizicijom Overwatch, Diablo, Call of Duty, Warcraft, StarCraft i ostale legendarne igre Activision-Blizzard kompanije postaju deo Xbox tima i verovatno će se desiti isto kao i nakon pripajanja Bethesda tima - biće Xbox ekskluzive.
Osim pomenutih igara Microsoft je kupio i King izdavača igara, koji je poznat po Candy Crush serijalu i mnogim drugim naslovima na svim mogućim platformama.
Ovo je najveća Microsoft kupovina ikad, daleko skuplja od pripajanja LinkedIn mreže, za koju je kompanija iz Redmonda platila 26 milijardi, a za Activision-Blizzard će izdvojiti 68,9 milijardi dolara - neverovatno, zar ne?!
Poređenja još jednog radi, za kupovinu Bethesda kompanije Microsoft je dao 7,5 milijardi dolara!
Što pre sve u Game Pass ponudu
Šef Microsoft kompanije u okviru Xbox tima rekao je da će prvi koraci i najvažniji trenutno biti da što pre donesu što je više moguće naslova u Xbox Game Pass i PC Game Pass pretplate za sve Microsoft i Xbox korisnike.
"Ulažemo sve što možemo u sadržaj svetske klase, zajednicu i Cloud kako bismo zajednički započeli novu eru gejminga, koja stavlja igrače i stvaraoce ispred svih i čini igranje bezbednim, inkluzivnim i dostupnim svakome", rekao je u zvaničnom saopštenju povodom kupovine izvršni direktor Microsoft kompanije Satja Nadela.
Trenutno Activision-Blizzard postojaće nezavisno i nastaviće da se bavi svojim dosadašnjim poslovima, ali će nakon odobrenja regulatora koji moraju da potvrde kupovinu širom sveta, kao i pripajanja Activision-Blizzard kompanije Microsoft-u, direktori i menadžment ove kompanije polagati račune Microsoft Gaming timu i njegovom direktoru.
Microsoft će morati da se pomuči
Activision-Blizzard u poslednje vreme više se spominje po toksičnoj radnoj atmosferi u kompaniji i mnogim dokumentovanim primerima seksualnog i drugih tipova zlostavljanja radnika i radnica na svojim radnim mestima, nego zbog sjajnih igara, mada je Call of Duty opet bio izuzetno veliki uspeh. Mnogi sudski procesi su u toku i kompanija Microsoft će morati da se odmah pozabavi ovim stvarima, kako bi uspešno pripojila gejming kompaniju sebi.
"Kao kompanija, Microsoft je posvećen našem putu inkluzije u svakom aspektu gejminga, kako među zaposlenima tako i među igračima", rekao je Spenser, a moglo bi se povezati sa ovom temom o kojoj upravo pišemo. "Duboko cenimo individualnu kulturu i tradiciju u svakom studiju. Takođe verujemo da kreativni uspeh i autonomija idu ruku pod ruku sa dostojanstvom i poštovanjem prema svakoj osobi. Mi podstičemo i ohrabrujemo sve timove, i sve lidere, na ovu našu posvećenost. Radujemo se što ćemo našu kulturu proaktivnog uključivanja svih u sve tokove proširiti i na sjajne timove širom Activision-Blizzard kompanije".
Microsoft je na kraju saopštenja potvrdio da trenutno Xbox Pass ima više od 25 miliona aktivnih korisnika mesečno, kao i da očekuje da Activision-Blizzard akvizicija bude završena tokom fiskalne 2023. godine svuda u svetu.
Šta kažete na sve ovo?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.