Hitman episode 2: Sapienza recenzija | Smartlife RS

Hitman episode 2: Sapienza recenzija

Epizoda koju su fanovi sa nestrpljenjem čekali.

Izvor: Promo/Play.co.rs

Druga epizoda najnovijeg izdanja iz Hitman serijala je pred nama, spremna da dokaže da su izdavači bili sasvim u pravu kada su se odlučili za epizodično rasparčanu igru o čuvenom plaćenom ubici. I da li su bili u pravu? Teško je priznati ali… Poprilično jesu. Jer druga epizoda se savršeno nadovezuje na prethodnu i priču, kao i sam gejmplej, odvlači baš u pravu stranu – šireći mogućnosti igranja ali i sam nivo, u jednu ogromnu, detaljima ispunjenu lokaciju. Vreme je da agent 47 malo osunča svoju epski-obrijanu glavu, pod vrelim zracima sunca italijanske Sapience.

Kako ste bez sumnje odigrali prvu epizodu, ovde ćete se naći na dobro poznatom terenu. Mehanika je ostala ista, s tim što ćete kroz ovaj ogroman nivo zasigurno pronalaziti još više mogućnosti i načina za prelaženje. Sapienca je ogromno mesto, i pored toga što u njoj nećete nailaziti na veličanstveni metež od više stotina ljudi odjednom, budite sigurni da ćete na raspolaganju imati mnogo živopisnije i raznovrsnije lokacije za istraživanje od onih u Parizu. Za svakog ljubitelja Hitman-a, ovo su itekako dobre vesti. Ako ovo epizodično izdanje nastavi da se razvija u ovom smeru, imate itekako čemu da se radujete za ubuduće.

Druga epizoda nam bez sumnje servira samu suštinu Hitman naslova, a to je potreba za ponovnim igranjem. Kako nećete na raspolaganju imati celu igru, ona će vas nagoniti da svaku njenu epizodu istražite do tančina i ponovnim prelaženjima otkrijete najbolje načine za njeno efikasno kompletiranje. Iako je isprva objavljivanje u epizodama izazivalo masivne količine skepticizma među fanovima a i šire, sada baš ta metoda dobija na težini ističući u prvi plan ono što je ljubitelje serijala i privlačilo sve ove godine. Ko bi rekao ali, Hitman u epizodama je pun pogodak.

Iako nećete nailaziti na impresivne grupe ljudi kao u prvoj epizodi, itekako odlična “zamena” jesu široki predeli kao i znatno raznovrsnije lokacije brdovitog gradića. Sa tehničke strane, ova epizoda deluje čak bolje od prve, pati od manjeg broja bagova koji su na žalost i dalje prisutni. Ali oni će ovde biti čak još manje primetni dok budete “žonglirali” odećom za prerušavanje i provlačili se kroz sijaset odličnih ali i duhovitih situacija koje ćete sami režirati.

O ostalim detaljima i utiscima čitajte u tekstu Milana Živkovića na Play! sajtu.

Pratite nas i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

HITMAN - Episode Two: Sapienza Launch Trailer.