Call of Duty: Haos na Twitteru, igrači besni! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Call of Duty: Haos na Twitteru, igrači besni!

Activision je na Twitteru sproveo marketinšku kampanju za Call of Duty: Black Ops III koja se mnogima nije dopala.

Zvanični Call of Duty Twitter nalog koga prati skoro tri miliona ljudi, promenio je ime i kompletan brendig u navodnu agenciju koja prenosi vesti širom sveta, i izvestio o terorističkom napadu u Singapuru, tvrdeći da se radi o ekskluzivnoj vesti.

Ovo naravno ima veze sa pričom iz igre u kojoj se spominje ovakav događaj. Međutim, način na koji je iskorišćen postojeći Twitter nalog, kao i marketinška kampanja koja koristi lažne terorističke napade u svrhu promocije video igre, prema očekivanjima je uznemirio mnoge.

Na nalogu se pojavilo još pat tvitova koji su imali veze sa pričom i događajima iz igre, da bi se zatim sve uključujući naziv, profilnu i cover sliku vratilo na standardni Call of Duty materijala uz obrazloženje: "Ovo je bio pogled u budućnost po Black Ops 3 fikciji".

Bizarno i čini se potpuno nepotrebno, šta vi kažete?

Do premijere o igrama, osim ovde, čitajte na gejmerskom sajtu PLAY.co.rs i pratite nas na Facebooku, Twitteru i Instagramu.

Call of Duty: Black Ops III Reveal Trailer
Izvor: Call of Duty

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA