NEVEROVATNE VIBER BROJKE: Ogroman skok korišćenja aplikacije, ali i drastično povećanje Viber reklama tokom 2021. | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NEVEROVATNE VIBER BROJKE: Ogroman skok korišćenja aplikacije, ali i drastično povećanje Viber reklama tokom 2021.

Viber u Srbiji i kako je to sve izgledala 2021. u brojkama najpopularnije aplikacije kod nas.

  Izvor: MONDO / Viber

Rakuten Viber je predstavio detaljan pregled informacija o tome kako su robne marke i korisnici aplikacije u Srbiji komunicirali kroz Viber tokom 2021.

Viber aktivno koristi preko 90% vlasnika pametnih telefona u našoj zemlji, po čemu je prepoznat kao aplikacija broj jedan za četovanje u Srbiji - uostalom, to je pokazalo i istraživanje koje smo vam predstavili nedavno.

Možda će vas zanimati

Ipak, ovde ćemo se baviti jednim drugim, zanimljivijim istraživanjem, koje se tiče isključivo Srbije i načina na koji domaći korisnici koriste svoju omiljenu aplikaciju za dopisivanje.

Svi podaci koji su izneti u nastavku vezani su isključivo za Srbiju, osim ukoliko nije naznačeno drugačije.

U svom poslednjem statističkom izveštaju, Viber je prikazao rast od 12% u broju ostvarenih poziva i poslatih poruka tokom protekle godine. Ovo znači da su Srbi obavili oko 1,5 milijardi poziva, proveli 120 miliona sati u glasovnim i tekstualnim Viber razgovorima - i slali u proseku 1.000 poruka svake sekunde kroz ovu aplikaciju.

Korisnici u našoj zemlji su - očekivano - najčešće pozivali svoje sagovornike i slali najveći broj poruka na dane omiljenih domaćih praznika - na novogodišnje veče, Dan žena i Dan zaljubljenih. Čak 830 miliona stikera je oplemenilo četove među korisnicima u Srbiji tokom 2021. godine.

Možda će vas zanimati

Tokom protekle godine, Viber je proslavio svoju jedanaestu godišnjicu - i tom prilikom ostvario važnu prekretnicu u vidu jedne milijarde instalacija na Androidu, a predstavio je i AR Objektive kroz partnerstvo sa kompanijom Snap Inc tj. aplikacijom Snapchat. Objektivi su zabeleženi kao još jedan značajan uspeh u razvoju kompanije, jer su korisnici iz Srbije kreirali preko tri miliona Objektiva od njihovog uvođenja na platformu - avgusta prošle godine.

Istovremeno sa povećanjem korišćenja Viber aplikacije među privatnim korisnicima, brendovi takođe prikazuju povećanje interesovanja za Viber rešenja za razmenu poruka poslovne prirode - kako bi ojačali komunikaciju sa svojim potrošačima podigli je na viši nivo u njihovoj omiljenoj aplikaciji.

Tokom 2021. godine, Viber je zabeležio u Srbiji:

  • Rast od 21% u broju čet botova, uz povećanje od 65% u segmentu interakcija sa čet botovima
  • Povećanje od 41% u broju otvorenih novih naloga za poslovnu razmenu poruka (uz globalno povećanje od 55%)
  • Sveopšte povećanje od 66% u broju isporučenih poslovnih Viber poruka
  • Broj transakcionalnih poruka (porudžbina, praćenja isporuke pošiljki, podsetnika za sastanke) porastao je za 25%, promotivnih poruka (posebnih ponuda, popusta) za 71% i konverzacijskih poruka (podrška kupcima) za impresivnih 104%!

I konačno - brendovi su u mogućnosti da plasiraju svoje reklamne sadržaje kako bi povećali njihovu primećenost i privukli nove korisnike. Prošle godine, ukupni broj impresija Viber reklama se povećao za 74% u Srbiji i 70% na globalnom nivou, čime je na najbolji način potvrđeno značajno interesovanje od strane oglašivača. Među vodećim vertikalama u smislu rezultata našli su se zdravlje i fitnes - sa rastom od 90%, energetika sa rastom od 56% i transportne usluge - koje su porasle za 51%. Primećen je i značajno učešće novih kategorija oglašivača na Viber platformi - poput firmi za zapošljavanje i manjih lokalnih biznisa, čime se vidi jasan uticaj pandemije na poslovni ambijent i tržište rada.

Uz razvoj novih funkcija za pogodno korišćenje i komunikaciju od strane brendova, bezbednost naših korisnika i privatnost njihovih podataka predstavljaju bitan deo DNK kompanije. Viber je potvrdio posvećenost zaštiti podataka svojih korisnika primenom enkripcije sa-kraja-na-kraj kao operativnog standarda - od 2016. U prilog tome, Viber je tokom 2021. godine primio zvanične pohvale od strane Mozilla Fondacije, ZDNET-a i Tom’s Guide-a za posvećenost korisničkoj privatnosti i bezbednosti.

Šta ćete vi pamtiti sa Viber aplikacije iz 2021?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi