POBEDITE SVOJU KONKURENCIJU: Koristite platformu za inteligentnu prodaju | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

POBEDITE SVOJU KONKURENCIJU: Koristite platformu za inteligentnu prodaju

Svedoci smo velikih globalnih promena u poslednje dve godine, kako u poslovnoj sferi, tako i u našim svakodnevnim životima. Navike ljudi su se promenile, očekivanja potrošača su drugačija, a procvat su doživele online prodavnice i striming servisi.

 Online kupovina na laptopu Izvor: SmartLife / Unsplash / Campaign Creators

Za sve to vreme globalni giganti trudili su se da pridobiju korisnike nudeći im bogato korisničko iskustvo, efektivno namećući konkurenciji težak posao – da im pruži slično iskustvo kao ono koje već imaju. Sa trendom stavljanja kupca u centar poslovanja, kompanije se okreću ka takozvanoj "customer-centric" filozofiji, trudeći se da zadovolje potrebe i očekivanja potrošača, pružajući im personalizovano iskustvo preko svih dostupnih kanala – "omnichannel".

Možda će vas zanimati

Iako ovo deluje kao potpuni zaokret dosadašnje poslovne filozofije, postoje rešenja koja omogućavaju tranziciju na ovakav tip poslovanja. Jedno od njih je SAP Upscale Commerce, Saas rešenje za male i srednje organizacije koje prodaju direktno potrošačima.

 Devojka u krevetu radi nešto na Apple laptopu
Kupovina iz kreveta
Izvor: SmartLife / Unsplash / Victoria Heath

Prednost ovakvog rešenja je brzo postavljanje web prodavnice koje funkcioniše u sprezi sa ključnim aspektima online poslovanja poput očekivanja kupaca, personalizovane ponude, povećanje stope konverzije i njihove lojalnosti.

Zahvaljujući jednostavnom interfejsu dizajn izgleda web prodavnice ne zahteva poznavanje koda, a na raspolaganju je veliki broj unapred gotovih šablona koje se mogu iskoristiti u potpunosti, ili modifikovati prema specifičnim potrebama. Postojeće komponente u sistemu se ubacuju kao drag&drop (prevlačenjem iz side bara na šablon web strane). Angažovanje programera je potrebno samo ukoliko postoji zahtev za kreiranjem novih komponenata koje ne postoje u sistemu ili ako je potrebno prilagođavanje postojeće komponente.

Takozvani omnichannel pristup omogućava komunikaciju sa potrošačima preko svih dostupnih kanala, uključujući i društvene mreže. Na ovaj način potrošači dobijaju personalizovano iskustvo, bez obzira na kanal komunikacije, podiže se svest i jača veza sa brendom, kreirajući lojalne kupce na duge staze.

Možda će vas zanimati

Mnogo bitnije, zahvaljujući integrisanim alatima SAP Upscale Commerce omogućava bavljenje korisničkim iskustvom na svakom koraku procesa kupovine, odmah nakon podizanja online prodavnice. Integrisani moduli omogućavaju definisanje pravila za promocije, promo kodove, ali i napredne stvari poput automatizovane kupovine po principu pretplate za kupce koji redovno kupuju određeni tip proizvoda…

 Web shop na različitim uređajima
Web shop na različitim uređajima
Izvor: SmartLife / SAP

Sistem dozvoljava definisanje posebnog, personalizovanog izgleda prodavnice za svakog kupca, sa različitom ponudom, posebno skrojenom prema istoriji kupovine i navikama kupca. Ovakve stvari najbolje funkcionišu kada neko poseduje nalog, ali radi i sa korisnicima koji nisu prijavljeni, tako što se beleži njihova aktivnost i naredni put kada otvore prodavnicu, dobijaju personalizovane ponude proizvoda. Na taj način se posetiocima olakšava kupovina stvari za koje su zainteresovani i povećava verovatnoća obavljanja kupovine.

SAP Upscale Commerce pokriva i proces isporuke proizvoda, jedan od najbitnijih aspekata zadovoljstva kupaca. Predefinisani procesi za isporuku, povraćaj i zamenu robe su usklađeni sa najboljim svetskim praksama i industrijskim standardima. Napredne mogućnosti procesa isporuke obuhvataju mapiranje procesa isporuke u sistem u cilju automatizacije, povezivanje sa fizičkim radnjama i skladištima robe kako bi se pratilo stanje zaliha i upravljalo njima.

Možda će vas zanimati

Kupcima je omogućen izbor između više načina isporuke poput dostave na kućnu adresu ili preuzimanja proizvoda u radnji koja je najbliža njihovoj adresi. U cilju zadržavanja postojećih kupaca, moguće je da im se prilikom svake isporuke ponudi besplatna isporuka, određeni popust na vrednost njihove korpe kao i slanje besplatnog poklona uz njihovu porudžbinu (npr. besplatni uzorak).

SAP Upscale Commerce
Izvor: YouTube / SAP Customer Experience

SAP Upscale Commerce omogućava kreiranje web prodavnice i upravljanje korisničkim iskustvima bez potrebe pisanja jedne linije koda. Sve ugrađene mogućnosti vođene su podacima, i omogućavaju značajnu automatizaciju pojedinih procesa, dalje poboljšavajući personalizovano iskustvo svakog posetioca vaše online prodavnice.

Moćna platforma omogućava sistem upravljanja sadržajem, automatizaciju i kontinuitet, ključne stvari, koje sa omnichannel pristupom omogućavaju bogatu interakciju sa vašim posetiocima. Bez obzira na to da li ste mala ili srednja organizacija SAP Upscale Commerce predstavlja idealno rešenje za širenje na B2C tržište u veoma kratkom vremenskom roku, bez pravih kompromisa na duže staze.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi