KAKO SE STIČE POVERENJE KLIJENATA: Personalizovano iskustvo za bolju prodaju | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO SE STIČE POVERENJE KLIJENATA: Personalizovano iskustvo za bolju prodaju

Da bi se neko uspešno bavio trgovinom, potrebno je da ume da pregovara, ali i da prepozna kojim će proizvodom kupac biti zadovoljan, da učini da se oseća posebno, kako bi se i dalje vraćao u prodavnicu.

 Zajednički rad i planiranje u kancelariji Izvor: SmartLife / Unsplash / UX Indonesia

Pregovori su u fizičkom svetu lakši, pa se postavlja pitanje da li je poslovanje na istom nivou kada se prodaja obavlja na internetu?

Trgovci svojim poslom mogu uspešno da se bave i online, uz pomoć SAP Customer Data Cloud platforme koja pomaže da se izvuče maksimum iz internet poslovanja.

Pitanje online poslovanja odavno ne predstavlja problem, naprotiv. Uz pravu platformu koja pomaže da se ispune svi zahtevi kupaca, internet poslovanje se pretvara u prednost. Tako je najpre zahvaljujući podacima, a SAP Customer Data Cloud omogućava nešto što u realnom svetu nije moguće – prikupljanje podataka o željama i navikama potencijalnog kupca, zahvaljujući čemu se svaka poseta prodajnoj platformi pretvara u kupovinu. Na taj način se garantuje lojalnost klijenata, koji duže ostaju na sajtu i stiču veće poverenje u poslovanje i kupovinu preko interneta.

Možda će vas zanimati

Važno je da se napomene da SAP Customer Data Cloud sigurnost podataka podiže na novi nivo, što je značajno u svetu u kojem se korisnici teško odlučuju da nekome prepuste svoje lične informacije. To znači da se svaki podatak koji neki korisnik ostavi koristi isključivo za personalizovane ponude i za sigurniji put od online šopa do uspešno izvršene kupovine.

 Fioke sa dokumentima
Fioke sa dokumentima
Izvor: SmartLife / Unsplash / Jan Antonin Kolar

Istraživanje pokazuje da preko 70% potrošača reaguje samo na usko ciljane i lične poruke, jer na taj način osećaju da brend vodi računa o njima i njihovim potrebama. Zbog toga bi kompanije trebalo da brinu da se korisnici nađu u samom centru zbivanja – najpre kroz smislene interakcije. Zato im je potreban jedinstven uvid u profile korisnika, a SAP Customer Data Cloud pomaže da se to ostvari na sistematičan način i uz bolju preglednost prikupljenih informacija.

SAP Customer Data Cloud sve važne informacije o korisnicima okuplja na jednom mestu, poštujući privatnost klijenta, a istovremeno omogućava protok prikupljenih podataka kroz celu kompaniju. Na taj način anonimni korisnici postaju lojalni, jer svaki put kada ostvare interakciju s brendom, doživljavaju personalizovano iskustvo.

Možda će vas zanimati

Važno je da se uvek ima na umu da korisnici nisu samo skupine informacija, već pojedinci s jedinstvenim željama, ukusima i potrebama. Strategije o kreiranju personalizovanih iskustava su uz SAP Customer Data Cloud moguće, a podaci se prikupljaju na etičan i bezbedan način, zbog čega je ovo budućnost e-poslovanja.

SAP Customer Data Cloud
Izvor: YouTube / SAP

Prodavac uz pomoć ovog sistema dobija bolju i potpuniju sliku o svojim kupcima, jer se beleži svaki zahtev i svaka interakcija klijenata. Danas se više nego ikada pre insistira na važnosti dobrih odnosa s klijentima. Gradnja poverenja i poznavanje njihovih navika nisu potrebni samo za siguran profit, već i za korisne veze koje dugoročno pomažu biznisu.

SAP Customer Data Cloud informacije o korisnicima prikuplja isključivo uz njihov pristanak, što znači da je proces transparentan i da klijenti imaju kontrolu nad njim. Tako se prave potpuni profili korisnika, ali se stiče i njihovo poverenje. Uz pomoć ove platforme biznisi mogu da iskoriste moć personalizacije, a korist je dvostruka: klijenti ne sumnjaju u to na koji način se koriste informacije koje poveravaju prodavcu, tako da personalizovane ponude, proizvode i usluge mogu da se isporučuju na osnovu preciznih podataka.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA