MAŠINSKO UČENJE I VEŠTAČKA INTELIGENCIJA: Ključni faktori modernog poslovanja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

MAŠINSKO UČENJE I VEŠTAČKA INTELIGENCIJA: Ključni faktori modernog poslovanja

Verovatno i sami znate da je analiza podataka ključ za ostvarivanje boljih poslovnih rezultata, posebno u sektoru prodaje, ali je proces prikupljanje podataka, njihova analiza i izvlačenje smislenih zaključaka uvek bio najteži deo tog posla.

Neko pokazuje nekom nešto na ekranu Izvor: SmartLife / Unsplash / John Schonbrich

Mašinsko učenje i veštačka inteligencija (AI) su napredni tehnološki koncepti koji omogućavaju računarima da uče direktno iz datih podataka, bez eksplicitnog programiranja. Ovo znači da kada jednom obezbedite dovoljno podataka, računar će moći sad da se nauči iz tih podataka.

Možda će vas zanimati

Sa dovoljno podataka, možete naučiti računar da čita, sluša, vidi, razume i ostvaruje interakciju, efektivno omogućavajući automatizaciju pojedinih poslova. Iako su ovo stari koncepti, količina raspoloživih podataka danas je toliko velika da su veštačka inteligencija i mašinsko učenje idealni za kontekstualizaciju podataka, a računari su dovoljno razvijeni da ove zadatke obavljaju jednostavno.

Apstrakcija veštačke inteligencije svetlosnim snopovima
Veštačka inteligencija
Izvor: SmartLife / Unsplash / Christopher Burns

Napredna verzija CRM softvera, SAP Sales Cloud omogućava vam da ostvarite bolje i kvalitetnije odnose sa vašim klijentima, a sve to zahvaljujući korišćenju snage AI i mašinskog učenja.

SAP Sales Cloud koristi mašinsko učenje i AI da bu automatizovao zadatke koji prodajnom osoblju oduzimaju mnogo vremena, a koje oni mogu mnogo efikasnije da iskoriste.

Mašinsko učenje prikuplja istorijske podatke, a onda na osnovu njih uči koji su bitni faktori bili uključeni u proces sklapanja poslova i upoređujući šablone identifikuje ključne faktore uspešne prodaje.

Poseban deo SAP Sales Cloud platforme predstavlja Deal Intelligence, mesto gde AI i mašinsko učenje prikupljaju istorijske podatke i uočavaju šablone. Na osnovu tih podataka, kreiraju se rezultati – procenti predviđene uspešnosti nekog posla sa klijentom. Ovi rezultati su delovi kompleksnog sistema koji obuhvata ključne faktore koji utiču na zaključivanje poslova, istoriju komunikacije, uspešne i neuspešne periode, sve bitne promene kao i ključne rizike svakog posla.

Ne treba posebno naglašavati da su prihodi i prodaja ključni deo svakog poslovanja, pa isto tako ne treba mnogo da vas iznenađuje što su mašinsko učenje i AI idealni za precizna predviđanja prihoda i prodaje, dozvoljavajući zaposlenima u prodaji da automatski znaju koje su šanse uspešnog zaključivanja posla i predviđeni prihod od istog.

Možda će vas zanimati

Mašinsko učenje i AI takođe pomažu i u procesu preporuke proizvoda klijentima. Naime, kada na raspolaganju imate veliki broj proizvoda, vrlo je teško proceniti interesovanje klijenta bez dobre analize. Prikupljanjem istorijskih podataka, SAP Sales Cloud će naučiti i predvideti koji su proizvodi najbolji za kog klijenta, kreirajući sistem preporuka koji povećava šanse sklapanja posla.

SAP Sales Cloud
Izvor: YouTube / SAP

Mašinsko učenje i AI na SAP Sales Cloud platformi se primenjuje na različitim poljima dajući vam informacije za sve oblasti u kojima postoji dovoljna količina raspoloživih podataka.

Ukoliko iskoristite snagu podataka koje već posedujete na najbolji način, sistem će vam obezbediti brojke i predviđanja koji će vam biti od vitalnog značaja za sklapanje poslova, kreiranje novih i održavanje postojećih odnosa sa klijentima.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi