Kompanija Walt Disney razmišlja da proda svoj ekskluzivni sadržaj konkurentskim distributerima.
Kako bi nadomestila gubitke svoje striming platforme, Disney+, kompanija Walt Disney ozbiljno razmišlja da licencira distribuciju svojih filmova i serija konkurenciji.
Akvizicijom studija kao što je Lucasfilms, Marvel Studios, a nedavno i 20th Century Fox, fokus kompanije je velikim delom bio usmeren na striming platforme. Ipak, kako tvrdi Bloomberg, Disney sada razmatra da licencira većinu svog filmskog i serijskog sadržaja "rivalskim medijima" zbog sve većeg pritiska da nadoknadi gubitke nastale zapuštanjem drugih platformi i bioskopskih ostvarenja u korist davanja prioriteta Disney+ strimingu, koji je od 14. juna prošle godine dostupan u Srbiji.
Ova mera bi omogućila kompaniji da zaradi više novca od svoje raznovrsne ponude sadržaja, čime bi se preokrenula skupocena odluka da na svojim Disney+ i Hulu platformama prikazuje ekskluzivan sadržaj - odluka koja ih je koštala milijarde dolara. Kompanija je prošle godine objavila da su striming platforme u njenom vlasništvu prestigle Netflix po ukupnom broju pretplatnika, ali po cenu operativnog gubitka koji je sa 0,8 milijardi porastao na 1,5 milijardi.
Preokupacija Boba Čapeka, bivšeg izvršnog direktora, neprofitabilnim striming platformama je dovela i do zapostavljanja Disney parkova, što je rezultovalo sve lošijim kvalitetom usluge, skokom cena ulaznica i sveukupnim nezadovoljstvom gostiju - što novi-stari izvršni direktor, Bob Ajger, sada želi da preokrene. Zapravo, mnogi stručnjaci navode ovaj loš učinak kao glavni razlog zašto je odbor kompanije otpustio Čapeka.
Bob Ajger aktivno pokušava da reši problem rastućih troškova u tematskim parkovima, kao i da implementira reorganizaciju strukture kompanije, vraćajući izvršne poziciju u ruke kreativnih pojedinaca. Dodatno, Ajger pokušava da u naredne tri godine vrati Disney filmove u bioskope, umesto da ih ekskluzivno prikazuje na Disney+ platformi, a navodi se i da je u razgovorima da postojeći sadržaj licencira trećim stranama.
Nažalost, ostaje nejasno koji sadržaj će se naći na drugim platformama, pa ne znamo da li je moguće da 1. marta vidimo premijeru treće sezone serije The Mandalorian u ponudi konkurenata, kao što je Netflix.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.