Novo istaživanje je pokazalo da YouTube gubi bitku među korisnicima od 4 do 18 godina.
Deca i tinejdžeri u proseku dnevno gledaju 91 minut sadržaja na kineskoj TikTok platformi za kratke video snimke, u poređenju sa samo 56 minuta na platformi YouTube, koja je u vlasništvu kompanije Google. Podaci za 2021. godinu daju širu sliku o tome kako je TikTok ugrabio sledeću generaciju veb korisnika.
TikTok fenomen je počeo u junu 2020. godini, kada je platforma počela da nadmašuje YouTube po prosečnom broju minuta dnevnog gledanja među ljudima starosti od 4 do 18 godina. Nakon toga, TikTok je nastavio da dominira među mlađim korisnicima, navodi se u izveštaju.
Deca i tinejdžeri u SAD su prošle godine provodili u proseku 99 minuta na kineskoj platformi, u odnosu na 61 minuta na YouTube platformi, dok je prosečno vreme korišćenja u Velikoj Britaniji iznosilo 102 minuta za TikTok, odnosno 53 minuta za YouTube.
YouTube takođe ima platformu za kratke video snimke pod nazivom YouTube Shorts, koja je prošlog meseca prešla 1,5 milijardi prijavljenih korisnika mesečno, manje od dve godine nakon lansiranja.
Kompanija Meta takođe želi da ugrabi deo uspeha video sadržaja u kratkoj formi, a njeni korisnici mogu da biraju između Intagram Reels i Facebook Reels.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.