Tek što su podigli cenu svoje pretplate, Netflix je objavio novu strategiju kako da se obračunaju sa korisnicima koji dele svoje naloge sa prijateljima.
Nije prošlo ni mesec dana otkada je Netflix najavio podizanje cena svoje pretplate pod izgovorom da im treba više novca za kreiranje novog sadržaja, a već stižu nove loše vesti. Naime, već neko vreme Netflix pokušava na sve načine da se izbori sa popularnim sportom među prijateljima – deljenjem naloga.
Novi plan je da ljudi koji ne žive u istom domaćinstvu, a koriste jedan Netflix nalog počnu da plaćaju dodatno za tu mogućnosti. Čengi Long, direktor inovacija proizvoda, iliti glavna osoba za smišljanje kako da izvuku više para od vas izjavila je da je ovo popularna praksa, ali da zbog nje Netflix ima mnogo manju zaradu.
Dodatno plaćanje za korisnike
Uz virtuelnu suzicu u uglu oka, Čengi je dodala da zbog deljenja naloga Netflix ne može da investira u nov sadržaj za pretplatnike (koji ne dele svoje naloge). Najnoviji plan Netflix će testirati u tri zemlje; Čileu, Kostariki i Peruu. Neflix će obavestiti pretplatnike koji "dele svoje naloge van svoje kuće" o ovoj novoj opciji, a ukoliko se neko van vaše kuće uloguje na vaš nalog dobićete poruku da verifikujete svoj nalog. Nažalost, Netflix nije podelio detalje o tome kako će se proces verifikacije odvijati i zbog čega neko prosto ne može da verifikuje nalog iako se ne nalazi u istoj kući, ali verujemo da su smislili način na koji će ovo rešiti.
Prebacivanje profila
Pored ove mogućnosti, Netflix će testirati i opciju da prebacite svoje profile na nove naloge. To znači da ukoliko trenutno delite svoj nalog sa nekim ko ne živi sa vama, imaćete opciju da izvezete svoj profil, sa sve istorijom gledanja, preporukama i svojom listom na novi nalog.
Ovo nije prvi put da je Netflix eksperimentisao sa suzbijanjem deljenja naloga, a prošle godine je kompanija probala da uvede alat za verifikaciju naloga, kako bi se sprečilo da neko ko je saznao vašu šifru koristi vaš nalog. Pogledajte kako to izgleda.
Strateški planovi
Dodavanje novog člana i prenos profila govori nam da Netflix pravi strateške planove kako bi povećao broj svojih pretplatnika. Jedan od načina za to je finansiranje još skupljeg ekskluzivnog sadržaja, po čemu je ova platforma poznata (Vikinzi, Izmišljanje Ane, Stranger Things, Tinder prevarant...), a te pare mora odnekud da se skupe.
Podsetićemo i na to da je broj novih korisnika na ovoj platformi pao ispod očekivanih brojki, pa je nekome iz menadžmenta palo na pamet da bi ovo mogao da bude način da se dodatno zaradi. Krajem oktobra prošle godine Srbija se našla na listi zemalja u kojima je Netflix ukinuo problni period od mesec dana.
Nažalost, ovo nije dobra vest za većinu pretplatnika i korisnika koji uživaju u nalozima svojih roditelja ili bivšeg dečka/devojke, jer je Netflix čvrsto rešio da stane na kraj deljenju šifara.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.