Kritikuje se i to što su tasteri s leve strane postavljeni u dve kolone koje su previše blizu, a mnogo raznobojnih ikonica se bori za pažnju, zbog čega je ugrožena preglednost.
Korisnici su počeli da prijavljuju promene u okviru desktop verzije za Facebook, ali nisu oduševljeni.
Najveća izmena je u vezi s elementima za navigaciju i menijima koji su premešteni s leve strane platforme, pa se više ne nalaze na vrhu kao što smo navikli.
Iz kompanije je stiglo obaveštenje da su pomenute opcije preseljene na jedno mesto, što znači da se s leve strane nalazi sve što je korisniku potrebno – elementi za upravljanje profilom, navigacija, notifikacije, poruke i ostalo.
Kad izmena stigne, asistent usmerava ka tasteru sa Facebook logotipom koji otvara masivni meni sa svim opcijama.
Pored osnovnih funkcija u novom meniju se nalaze i prečice ka Facebook Watch, grupama i drugim stvarima koje korisnik prati. Izmena dolazi dve godine nakon prethodnog velikog redizajna, s kojim su došle promene u navigaciji, precizniji i čistiji izgled, a li i dark mod. Radilo se o krupnoj promeni, ali su se svi u međuvremenu navikli, najpre zbog toga što je pojednostavila i raščistila prenatrpanu stariju verziju.
Očekivalo se da novi dizajn učini isto, ali oni koji su ga dobili tvrde da zbunjuje i otežava orijentaciju čak i onima koji redovno koriste platformu. Kao najveća mana se ističe to što je Home taster zamenjen plavim dugmetom s Facebook logotipom koje se nalazi u gornjem levom uglu. Pored toga smeta što se u gornjem desnom uglu ne nalazi ništa, posebno ako se ima u vidu da su sve do sada tu bile opcije koje se najviše koriste, između ostalih i Notifications i Messenger.
Kritikuje se i to što su tasteri s leve strane postavljeni u dve kolone koje su previše blizu, a mnogo raznobojnih ikonica se bori za pažnju, zbog čega je ugrožena preglednost. Messenger taster je skroz u dnu, što otežava pisanje novih poruka, a izgleda nezavršeno, budući da se ne dobija lista ponuđenih kontakata kao do sada.
Uobičajeno je da se meni za navigaciju nalazi s leve strane, pa je tako kod platformi Twitter i Gmail, ali je razlika u tome što Facebook ima mnogo više opcija i tastera koji prave preveliku gužvu.
Svaki veliki redizajn traži prepravke, a sigurno je da će novonastale promene svako tumačiti na svoj način. Tako će novi meni nekima možda biti zgodniji od starog, ali je sigurno da je za svako navikavanje na novo potrebno vreme. Za sada se radi o testu koji je stigao do ograničenog broja korisnika, pa je moguće da će promene biti sređenije kad dođu do svih.
Ovde možete da vidite kako izgleda novi dizajn.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.