VIBER PUCA ČIM UĐETE U PORUKE, A NE RADE NI GMAIL I DRUGE APLIKACIJE: Znamo šta je problem i kako da ga najlakše rešite | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

VIBER PUCA ČIM UĐETE U PORUKE, A NE RADE NI GMAIL I DRUGE APLIKACIJE: Znamo šta je problem i kako da ga najlakše rešite

Google priznao grešku, ažuriranje izazvalo kolaps Android sistema.

  Izvor: MONDO / Viber

Ako ste i vi među mnogim korisnicima Android uređaja, koji od 22. marta ne mogu da koriste telefon i neke od aplikacija normalno - niste jedini!

Aplikacija Android sistemski WebView je zbog lošeg podešavanja izazvala kolaps mnogih Android aplikacija, uključujući Twitter, Viber, GMail, ZOOM i mnogih drugih.

Možda će vas zanimati:

Ako ste ažurirali aplikaciju tokom 22. ili 23. marta možda je i vaš uređaj na spisku onih pogođenih ovom greškom, koja onemogućava normalno korišćenje raznih aplikacija.

Recimo, GMail nekim korisnicima ne radi uopšte i bez obzira na to šta pokušali da urade ne mogu da pristupe aplikaciji, koja ih uporno izbacuje napolje. Ne rade ni Google Kalendar, Keep, Classroom, pa čak ni Chrome i Duo za video pozive.

S druge strane Viber porukama i četovima ne može da se pristupi, osim preko notifikacija. Ako to pokušate da uradite kroz samu aplikaciju ona će pući i izbaciti vas na početni ekran. Viber nije kriv, nego greška, koju u sistemu izaziva pomenuta aplikacija. Prema našem istraživanju verzija, koju ne bi trebalo da instalirate je 89.0.4389.105 i odnosi se na redovnu verziju, ne na BETA verziju aplikacije.

Android sistemski WebView je sistemska aplikacija instalirana na svakom Android uređaju i služi za prikazivanje web stranica u okviru Android aplikacija, pa je neko loše ažuriranje izazvalo ovaj problem. Najviše su pogođene Google aplikacije, ali kao što smo dali primer, ne rade ni druge aplikacije koje se oslanjaju na Android sistemski WebView.

Ako ručno instalirate aplikacije na svoj telefon i njihova ažuriranja, onda svakako neko vreme preskočite ažuriranje pomenute aplikacije, a ako ste to prepustili automatskom ažuriranju, onda se nadamo da kod vas problem ne postoji.

Korisnici iPhone tj. iPad i Huawei HMS telefona nemaju ovaj problem, jer njihovi sistemi ni nemaju komponentu koja je pogrešno ažurirana - nemaju Android sistemski WebView aplikaciju.

Kako da rešite ovaj problem

Jedino rešenje jeste da sačekate da Google zvanično potvrdi novim ažuriranjem da je problem rešen, a to mora biti brzo s obzirom na to koliki broj aplikacija ne radi ili da, kako se to kaže downgrade-ujete Android sistemski WebView aplikaciju na prethodnu verziju, koja je radila normalno.

Da biste to uradili uđite u Play Store i potražite Android sistemski WebView. Kliknite na ikonicu aplikacije, uđite u njen opis i kliknite na Deinstaliraj dugme. Nakon toga resetujte telefon i trebalo bi da sve aplikacije opet rade.

Prema poslednjim informacijama Google je otklonio problem i možete slobodno da ažurirate i ovu aplikaciju. Naravno, ukoliko se problem nastavi - pogledajte redove iznad ;)

Kakav problem vi imate i da li ga imate?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 74

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Slobodan

Najlepše hvala vašem portalu na pomoći. Rešio sam problem. Pre ovoga nikada nisam čuo za ovaj portal.

Miki

slazem se da je do google,ali i viber da valja koristio bih ga ceo svet

Vlada Ub

Kod mene sve radi perfektno!Kakvi barovi,kakva ispadanja? Galaxy A 71