KAKO JE KORONA PROMENILA VIBER APLIKACIJU: Više čet botova i još više grupnih razgovora, poziva i zajednica | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAKO JE KORONA PROMENILA VIBER APLIKACIJU: Više čet botova i još više grupnih razgovora, poziva i zajednica

Viber u doba korone i šta je sve važno korisnicima...

  Izvor: MONDO / Viber

Godinu dana nakon izbijanja COVID-19 pandemije aplikacija Viber je zabeležila dvocifreni porast u korišćenju funkcija namenjenih grupnom korišćenju na svojim najvažnijim tržištima, uključujući i Srbiju, dok su čet botovi prepoznati kao novi trend.

Globalna kretanja na Viber platformi otkrivaju da je došlo do porasta od 170% u razmeni poruka u grupama i 30% u pregledu sadržaja zajednica.

Možda će vas zanimati:

U Srbiji je ukupno vreme koje korisnici provode na aplikaciji poraslo za 60%, na šta je pozitivno uticao i nastanak dvostruko većeg broja zajednica na Viber platformi u našoj zemlji.

I u ostalim pokazateljima, Rakuten Viber je u Srbiji zabeležio porast korišćenja funkcija za grupnu komunikaciju, i to:

  • 55% više poslatih poruka unutar grupa u odnosu na prethodnu godinu,
  • dvostruko više pregleda sadržaja u zajednicama i
  • skoro 30% više grupnih video poziva iz meseca u mesec, jedne od novijih Viber funkcija.

U uslovima pandemije, brojni brendovi i kompanije su se okrenuli čet bot rešenjima u aplikacijama za razmenu poruka, kako bi bili što bliži i korisnicima i klijentima. Samo u Srbiji je broj novih čet botova porastao 2,2 puta u tom periodu.

Možda će vas zanimati:

Pandemija je promenila naše živote i uticala na načine kako komuniciramo sa članovima naših porodica, prijateljima i saradnicima - pa i kako pristupamo raznim uslugama i organizujemo svakodnevni život. Ona je, takođe predstavila brojne inovativne koncepte koji su doveli do pravog tehnološkog buma u više segmenata. Kao vodeća aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, Viber misija je da ostane besplatan i bezbedan - ali i da stvori ambijent u kome će milioni naših korisnika moći da predstave lokalni sadržaj i kreiraju platforme u kojima će pružanje raznih usluga i rešavanje problema i pitanja biti udaljeno na samo nekoliko klikova“, izjavio je Atanas Rajkov, viši direktor za EMENA region kompanije Rakuten Viber.

Kako vi koristite Viber u doba korone?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Gagi990

Iskreno kako su promenili moj zivot, sto me smaraju sa reklamama i novostima, dodje poruka od banke u kojoj nisam usao u zivotu. Smaraju, iskreno sve vise razmisljam o brisanju Vibera, a koristenja Telegrama ili Signala. Viber lose radi na low klasi telefona i bolje da ste tu se pozabavili.