Viber u doba korone i šta je sve važno korisnicima...
Godinu dana nakon izbijanja COVID-19 pandemije aplikacija Viber je zabeležila dvocifreni porast u korišćenju funkcija namenjenih grupnom korišćenju na svojim najvažnijim tržištima, uključujući i Srbiju, dok su čet botovi prepoznati kao novi trend.
Globalna kretanja na Viber platformi otkrivaju da je došlo do porasta od 170% u razmeni poruka u grupama i 30% u pregledu sadržaja zajednica.
U Srbiji je ukupno vreme koje korisnici provode na aplikaciji poraslo za 60%, na šta je pozitivno uticao i nastanak dvostruko većeg broja zajednica na Viber platformi u našoj zemlji.
I u ostalim pokazateljima, Rakuten Viber je u Srbiji zabeležio porast korišćenja funkcija za grupnu komunikaciju, i to:
- 55% više poslatih poruka unutar grupa u odnosu na prethodnu godinu,
- dvostruko više pregleda sadržaja u zajednicama i
- skoro 30% više grupnih video poziva iz meseca u mesec, jedne od novijih Viber funkcija.
U uslovima pandemije, brojni brendovi i kompanije su se okrenuli čet bot rešenjima u aplikacijama za razmenu poruka, kako bi bili što bliži i korisnicima i klijentima. Samo u Srbiji je broj novih čet botova porastao 2,2 puta u tom periodu.
“Pandemija je promenila naše živote i uticala na načine kako komuniciramo sa članovima naših porodica, prijateljima i saradnicima - pa i kako pristupamo raznim uslugama i organizujemo svakodnevni život. Ona je, takođe predstavila brojne inovativne koncepte koji su doveli do pravog tehnološkog buma u više segmenata. Kao vodeća aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, Viber misija je da ostane besplatan i bezbedan - ali i da stvori ambijent u kome će milioni naših korisnika moći da predstave lokalni sadržaj i kreiraju platforme u kojima će pružanje raznih usluga i rešavanje problema i pitanja biti udaljeno na samo nekoliko klikova“, izjavio je Atanas Rajkov, viši direktor za EMENA region kompanije Rakuten Viber.
Kako vi koristite Viber u doba korone?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.