Novim revolucionarnim "gumama svemirskog doba" uopšte ne treba vazduh, niti ikada mogu biti probušene | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novim revolucionarnim "gumama svemirskog doba" uopšte ne treba vazduh, niti ikada mogu biti probušene

Nastale su sa ciljem da se prevaziđe problem klasičnih guma sa sporim isticanjem vazduha i deformacijama do kojih zbog toga dolazi

 Guma bez vazduha, Guma za bicikl, Bicikl Izvor: The SMART Tire Company


Pre dve godine, SMART Tire Company iz Ohaja predstavila je svoj projekat potpuno bezvazdušnih guma, inspirisanih NASA-inim projektom "never-go-flat" pneumatika.

Ta komapnija je sada objavila da su njene gume konačno dostupne za kupovinu, ali koja će se obavljati putem Kickstarter kampanje.

Nove gume, koje nesumnjivo predstavljaju pravu revoluciju u načinu na koji ćemo ubuduće gledati na gume za bicikle, inspirisane su NASA-nim titanijumskim gumama koje su konstruisane za upotrebu na roveru Perseverance.

Nastale su sa ciljem da se prevaziđe problem klasičnih guma sa sporim isticanjem vazduha i deformacijama do kojih zbog toga dolazi.

Nove gume su nazvane – Metl. Konstruisane su od opruga formiranih u obliku normalne gume, napravljenih nikl-titanijumske legure nazvane NiTinol.

 Metl_Guma bez vazduha_bicikl_Foto The SMART Tire Company (1).jpg Izvor: The SMART Tire Company

SMART Tire Company naziva Metl "gumama svemirskom doba" i tvrdi da njima nikada neće biti potreban vazdušni pritisak da bi mogle da se kotrljaju po podlozi isti kao i tradicionalne gume punjene vazduhom.

Ove gume takođe omogućavaju nizak otpor kotrljanja, što će bicikilistima olakšati okretanje pedala.

A o tome koliko su interesovanje ove revolucionarne gume privukle, govori i brojka od 10.000 biciklista koji se do sada prijavili za njihovu kupovinu.

Pogledajte

02:27
Gume bez vazduha za bicikl
Izvor: The SMART Tire Company
Izvor: The SMART Tire Company

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Zoran Bogdanović

Ako je lakše voziti sa novim gumama (jer je manji otpor sa podlogom) onda je duže zaustaviti vozilo. Biće više lomova.

Mrcela

Ma, nije ovo nista novo, ovo postoji jos iz 60-ih godina, samo jos bolje, mogu ogromne tezine. Problem je sa kocenjem, tako da revolucije biti nece.

Upisano Ime

Zanimljivo je kao patent, ali nece to moci tako lako. Gume se razlikuju po sari sa razlogom. Takodje po pritisku. Mozemo pretpostaviti da ce na ovaj patent ici neke vrste gume na spoljasnjem delu, zarad razlike u gripu, ali sta za pritisak. To bi onda trebalo proizvoditi te niti u razlicitim odnosima jacine i elasticiteta da bi se pravile razlicite "gume" od ovoga. Moze, ali to znatno poskupljuje proces u odnosu na jednu univerzalnu.