NEOBIČAN SISTEM OTVARANJA VRATA I SKRIVENI TOROV ČEKIĆ: Volvo pokazao prve slike nove generacije električnih automobila | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NEOBIČAN SISTEM OTVARANJA VRATA I SKRIVENI TOROV ČEKIĆ: Volvo pokazao prve slike nove generacije električnih automobila

Kompanija Volvo je pokazala svetu njihovu viziju za budućnost električnih automobila - Concept Recharger!

  Izvor: SMARTLife / Volvo

Kompanija Volvo se obavezala da će do kraja 2030. godine prodavati samo 100% električna vozila.

Povodom toga su podelili Concept Recharge, a ovaj proizvođač automobila ga naziva kao "manifest" za njihovu sledeću generaciju električnih automobila.

Možda će vas zanimati:

Volvo će napraviti sopstven operativni sistem za električne automobile, ali će sarađivati i sa kompanijama kao što su Northvolt, Google i Luminar na svojim budućim projektima. Onu su objavili i prve fotografije njihovog koncepta za električno vozilo Concept Recharge koji ima ravan pod i neobičan sistem otvaranja vrata (druga slika u galeriji).

Na njemu se nalaze senzori kompanije Luminar, dok Volvo sarađuje sa švedskom kompanijom za proizvodnju baterija Northvolt, na bateriji koja će pomoći budućim automobilima i da pređu 1.000 kilometara pre nego što se ista isprazni. To bi bio veliki napredak za Volvo, pošto XC40 Recharge može da pređe 420 kilometara. Te dve kompanije će napraviti i veliku fabriku u Evropi do kraja 2026. godine, a ona će proizvoditi te baterije, prenosi TechCrunch.

Budući Volvo automobili će moći da se koriste i kao mobilni generatori ili "mini elektrane", što znači da će dostavljati električnu energiju na povezanim uređajima. Ovako nešto smo videli kod modela Ford F-150 Lighting. Ta kompanija ističe da će njihov operativni sistem VolvoCars.OS raditi kao "umbrella system" za sve već postejeće operativne sisteme u njihovim automobilima, uključujući i infotainment sistem za kog će biti zaduženi Google, Linux, QNX i AUTOSAR. Iako njihova vozila mogu da sadrže do 100 electrical control units (ECU- Elektronska upravljačka jedinica, omogućava da sve funkcije rade u jednoj celini), one će raditi na osnovnom računarskom sistemu koji se sastoji od tri glavna računara, a koja su razvijena u partnerstvu sa kompanijom nVidia.

Što se tiče dizajna, može se reći da će korisnici imati mnogo više slobodnog prostora u samom vozilu. Volvo je smanjio haubu i optimizovao je krov da bude još više aerodinamičniji, ali je uspeo da zadrži vozačevu visoku tačku gledišta puta. Kao što možete da primetite u snimcima na kraju teksta, Volvo je modernizovao rešetku na prednjem braniku i promenio je dizajn farova koji sada nalikuju čekiću (pretpostavlja se da su inspiraciju izvukli iz nordijske mitologije i Tora, pošto je u pitanju švedski proizvođač automobila). Na fotografijama se može i videti ekran na dodir od 15 inča koji će se nalaziti na komandnoj tabli Concept Recharge.

Kako je u pitanju koncept, mnogo toga može da se promeni do zvaničnog predstavljanja i izlaska, Volvo planira da uskoro predstavi premijum električno vozilo XC90 SUV. Prvo električni automobil te kompanije je XC40 Recharge koji je izašao ove godine, a The Verge prenosi da će se pojaviti do kraja godine i model C40 Recharge

Kako se vama čini Volvo Concept Recharge?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 2

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Smajli

Jel može da se ugradi plin u ovo? Mislim, pitam za tetku...

Šaban

@Smajli Pa u Šapcu, gde drugo :)