Da li je digital mrtav - šta kažu stručnjaci? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Da li je digital mrtav - šta kažu stručnjaci?

Da li uopšte ima smisla u 2023. godini naglašavati da je nešto "digital", ili se to već podrazumeva?

Tehnologija i digitalni svet postali su neizostavni deo naših života. Gotovo svaka aktivnost koju obavljamo uključuje korišćenje digitalnih uređaja, a društvene mreže postale su jedan od ključnih alata koji nam pomaže da se povežemo sa drugima, delimo informacije i obavljamo lične, ali i poslovne zadatke.

Upravo zbog toga, društvene mreže danas ne služe samo kao spona koja će povezati prijatelje i porodicu, već se mogu koristiti za praćenje vesti i trendova, ali i za promovisanje proizvoda i poslovnih usluga, pa čak i samopromociju.

Anketa

Koji društveni medij najviše koristite?

  • Instagram

    52.88% (55)

  • Facebook

    25% (26)

  • TikTok

    13.46% (14)

  • LinkedIn

    5.77% (6)

  • Snapchat

    2.88% (3)

Koji društveni medij najviše koristite?

Rezultati

Međutim, iako društvene mreže nude veliki broj načina na koji korisnici mogu da komuniciraju, još uvek se nismo otarasili starih navika i rešenja koje provereno rade. Na primer, e-mail je i dalje jedan od najpopularnijih načina komunikacije u poslovnom svetu, koji nam omogućava da brzo i jednostavno razmenjujemo poruke i fajlove sa kolegama i klijentima, ali to ne znači da svet nije spreman da prihvati novije tehnologije.

Anketa

Koliko često proveravate svoj e-mail?

  • Na pet minuta

    5.41% (4)

  • Na pola sata

    21.62% (16)

  • Jednom dnevno

    72.97% (54)

Koliko često proveravate svoj e-mail?

Rezultati

Jedna od njih su AI chatbotovi, koji su relativno novi dodatak digitalnom svetu, ali se već koriste u mnogim područjima kao što su korisnička podrška, prodaja i marketing. Prihvatanje veštačke inteligencije postaje sve zastupljenije jer omogućava korisnicima da dobiju odgovore na svoja pitanja ili reše probleme u bilo koje vreme, bez potrebe za stvarnom osobom.

Naravno, ove tehnologije nose određene izazove. Društvene mreže su često izvor dezinformacija i prevara, a inboks našeg mejla može biti preplavljen neželjenom poštom. Takođe, AI chatbotovi mogu biti korisni, ali mogu biti i frustrirajući ako nisu dovoljno "pametni", odnosno ako ne razumeju ili ne mogu da ponude odgovor na složeno pitanje.

Anketa

Da li ste koristili AI Chatbot?

  • Da

    52.86% (37)

  • Ne

    47.14% (33)

Da li ste koristili AI Chatbot?

Rezultati

Uprkos preprekama, digitalni svet se nezaustavljivo razvija, pa se s pravom postavlja pitanje - da li je digital mrtav, odnosno da li uopšte ima smisla u 2023. godini naglašavati da je nešto "digital", ili se to već podrazumeva?

U okviru našeg MONDO + medijskog sistema postavili smo ankete koje će pokazati javno mnenje na ovu temu, i upoznati nas sa najkorišćenim društvenim mrežama, frekventnošću provere e-maila, korišćenjem mobilnog bankarstva, i sveukupnim doživljajem lične sigurnosti u okviru digitalnog ekosistema.

Odgovor na pitanje da li je digital mrtav, kao i brojna druga pitanja o online sferi, saznajte na panelu u Hilton hotelu 18. maja od 15. časova, u okviru manifestacije Digital day.

Digital-first agencija Method se u okviru Digital day konferencije predstavlja kroz panel, kreiran u skladu sa svojim uslugama i servisima, u okviru kog će se čuti relevantni stručnjaci sa kojima će razgovor obaviti Anja Abramović, koja je deo kreativnog tima METHOD agencije.

  • Nemanja Đaković, Meta Client Partner Httpool
  • Jovan Bugarčić, direktor marketinga u AD Imlek
  • Djordje Jovanović, direktor marketinga Xiaomi za Balkan
  • Branislava Antović Aleksić, novinarka, content kreatorka i urednica lifestyle portala Brana's Divine World

Anketa

Da li mislite da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?

  • Da

    80.65% (25)

  • Ne

    19.35% (6)

Da li mislite da se vaši podaci zloupotrebljavaju na webu?

Rezultati

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Tommy Gavin

Nijedan drustveni medij; mail 1 sedmicno; AI nikad; ne mislim nista o zloupotrebi podataka.