Recimo, platforma za deljenje kratkih video formata TikTok zabeležila je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto!
Iako 2020. godina nije bila laka za ljude, ona nije bila jednostavna ni za velike ili poznate brendove, a kako je tek bilo manjima možemo samo da pogađamo.
Ipak, epidemija koronavirusa iznedrila je i neke nove, sad već više prepoznatljive brendove i kompanije, a nekim je dala čak i vetar u leđa.
Koji su najbrže rastući brendovi u 2020. godini otkriva nam jedno od novih istraživanja, koje se koncentrisalo na SAD, kao jedno od najvećih tržišta na svetu, ali i jedno od najpogođenijih virusom korona.
Rad na daljinu i sve više vremena provedenog kod kuće bili su ključni za svest korisnika o robnoj marki medija, tehnologije i posebno za firme koje se bave proizvodnjom hrane i pića.
Prema izveštaju Morning Consult kompanije o najbrže rastućim markama tokom 2020. godine, kompanija za video komunikaciju ZOOM zabeležila je najveći rast prepoznatljivosti brenda tokom godine s gotovo 34 posto. Neposredno iza je bila nova streaming platforma iz NBC-ja, Peacock, s gotovo 32 posto rasta prepoznatljivosti svoje robne marke.
Izuzetno uspešna platforma TikTok zabeležila je povećanje prepoznatljivosti robne marke za 17 posto dok su aplikacije za deljenje novca Cash App i Venmo imale slično povećanje svesti o robnoj marki od oko 10 procenata.
Dva vodeća igrača u novim napicima, Bud Light Seltzer i Natural Light Seltzer, takođe su imali veliki porast prepoznatljivosti svojih robnih marki i to sa 14 posto, odnosno 11 posto rasta. Oba proizvoda su u vlasništvu Anheuser-Busch kompanije.