ZOOM kupuje provajdera Cloud kontakt centra za 14,7 milijardi dolara kako bi unapredio i proširio svoju ZOOM Phone uslugu.
Platforma za video konferencije ZOOM objavila je da kupuje firmu Five9, provajdera softvera za kontakt centar u oblaku, preuzimanjem svih njenih akcija za 14,7 milijardi dolara.
Ovo je prva ZOOM akvizicija, u okviru priprema za postpandemijsko vreme kada se zaposleni vrate u kancelarije, i druga najveća u američkom tehnološkom sektoru ove godine, iza planirane Microsoft kupovine Nuance Communications za 16 milijardi dolara, prema podacima FactSet-a.
ZOOM kupuje Five9 kako bi podstakao svoj dalji rast, ali i kako bi pokrenuo nove usluge.
ZOOM Phone je jedna od opcija koje će biti posebno unapređene, a koje će biti ponuđena poslovnim korisnicima. Uz pomoć Five9 ekspertize u Cloud poslovanju ZOOM PHONE omogućiće bolji korisnički servis sa drastično većim brojem mogućnosti direktne komunikacije sa klijentima u Call Center okruženju, nego što je to bilo do sada.
ZOOM Phone je moderan telefonski sistem u oblaku koji nudi digitalnu alternativu zastareloj ponudi klasične telefonske usluge, omogućavajući organizacijama da se povežu i komuniciraju na nove i pogodnije načine za održavanje poslovanja.
Tržišna kapitalizacija Five9 iznosila je u tokom 17. jula na zatvaranju njujorške berze 11,9 milijardi dolara, ili 177,60 dolara po akciji, prenosi CNBC.
Prema saopštenju ZOOM kompanije, akcionari firme Five9 dobiće 0,5533 akcija ZOOM Video Communications-a za svaku akciju koju poseduju u Five9. Time se vrednost Five9 podiže na 200,28 dolara po akciji, što je premija od 13 posto u odnosu na cenu na zatvaranju u petak.
ZOOM je među 16 najuspešnijih rastućih kompanija u minulih 16 meseci, otkako je korona pandemija nenadano primorala poslodavce širom sveta da zatvore kancelarije i prisilila zaposlene u raznim delatnostima da posao obavljaju od kuće i da poslovnu komunikaciju obavljaju u video formatu.
Nakon skoka prihoda za 326 posto prošle godine, ZOOM se suočava sa prirodnim usporavanjem jer se kompanije ponovo otvaraju i sastanci ponovo održavaju "licem u lice". Mada je lansirao nove proizvode, računajući na predstojeće promene u svom poslovanju, ZOOM je sada toliko veliki da je malo verovatno da će njegov organski rast zadovoljiti investitore na Wall Street-u, ocenjuje CNBC. Takođe su mu potrebni novi izvori prihoda, jer Microsoft pojačava tržišnu utakmicu svojom ponudom video četovanja na platformi Microsoft Teams.
Cena akcija Zoom-a je porasla lani za skoro 400 procenata, ali je od oktobra, kada je dostigla vrhunac, u padu za 36 odsto.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.