Reklame su oko nas od kada postoji ekonomija. Bilo da se radi o televiziji, sajtovima ili ulici… Da li vas zaista čudi što je nekome palo na pamet da ih stavi van Zemlje?
Dobro poznata kompanija Ilona Maska, SpaceX i manje poznati kanadska startap Geometric Energy Corporation planiraju da osvajau svemir – reklamama. Nedavno zaključeno partnerstvo između ove dve kompanije sklopljeno je sa planom kreiranja digitalnih bilborda koji će se nalaziti u svemiru.
Publicitet presudan
Ovo znači da ukoliko imate dovoljno novca možete imati svoj bilbord, i reklamirati svoje proizvode i usluge u svemiru. Naravno, morate imati na umu da su reklame onoliko dobre koliko ih ljudi vidi, pa nam se čini da je možda i dalje rano za ovakav tip oglašavanja. Sa druge strane, verujemo da je ideja vodilja oglašavanja u svemiru – publicitet. Posebno ako se nalazite među prvima koji će to uraditi.
Ukoliko se ipak odlučite da pazarite reklamu u svemiru, odaberete termin kada će saobraćaj u tom delu svemira biti najgušći i uračunate druge socio-ekonomske faktore morate ući u ne tako jednostavan proces kupovine bilborda. Za početak sve je zamišljeno kao nadmetanje u kojem će pobediti onaj ko da najviše novca, što će u startu podići cenu, posebno za prve reklame. Pored toga oglašivači će morati da kupe tokene kojima će određivati svetlinu reklame, boju, koordinate i vreme kada će se emitovati.
Računajte i da će sve popularniji svemirski turizam svakako pogurati ovaj projekat, i da će uticati na njegovu popularnost.
Naravno, kada je Ilon Mask u pitanju, i Dogecoin mora da bude uključen u priču, pa ćete ove tokene moći da kupite kriptovalutiama, a CEO kanadskog startapa GEC je izjavio da će Dogecoin najverovatnije biti podržan kao oblik plaćanja.