NETFLIX UVODI REKLAME I UTAKMICE? Velike promene na popularnoj striming platformi zbog sve manjeg broja novih korisnika | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nisu ispunili kvotu

NETFLIX UVODI REKLAME I UTAKMICE? Velike promene na popularnoj striming platformi zbog sve manjeg broja novih korisnika

Autor Miloš Delević
Autor Miloš Delević

Analitičar Majkl Nathanson smatra da će Netflix morati da uvede velike promene kao što su reklame i sportski događaji (utakmice) kako bi ostao vodeća striming platforma.

Izvor: SMARTLife / Unsplash/ Alexander Shatov

Kako su se mnogi ljudi vratili sportovima, putovanjima, raznoraznim događajima i aktivnostima koje su bile limitirane ili nepostojeće u proteklih 16 meseci, ostaje da se vidi kako će odreagovati popularni striming servisi.

Pod najvećim pritiskom je platforma Netflix koja ima i najviše korisnika, i pored sve veće konkurencije na tržištu.

Možda će vas zanimati:

Ponuda striming servisa nikada nije bila veća, što se odrazilo i na rezultate Netflix-a u prvom periodu 2021. godine. Oni su dodali svega 3,98 miliona novih pretplatnika, nakon što su pre godinu dana dobili još 15,77 miliona novih korisnika pre izbijanja pandemije. Netflix je završio prvi kvartal sa 208 miliona pretplatnika, što je za 14% više od prošle godine, ali manje nego njihova prognoza od 210 miliona.

Netflix je i dalje najpopularniji striming servis na planeti, ali da bi na tom mestu ostao, analitičar Majkl Nathanson iz MoffettNathanson Research kaže da će morati da implementiraju reklame ukoliko ne budu mogli da povećaju broj novih korisnika. CEO te platforme, Rid Hasting je prošle godine izjavio da ne želi da tera korisnike da gledaju reklame: "Imamo mnogo jednostavniji poslovni model koji se fokusira na striming i korisnički doživljaj. Mnogo više mesta ima za porast u potrošačkom tržištu nego u oglašavanju" - rekao je on pre godinu dana. 

Sve veći finansijski pritisak i sve veća lista striming rivala možda natera Netflix da je vreme za promenu: "Iako menadžment Netflix-a nastavlja da odbacuje ideju o oglašavanju, mi smatramo da će se tako nešto posmatrati kao strateška greška ukoliko rast budućih pretplatnika bude počeo da opada" - kaže Nathason, a prenosi Forbes.

netflix kompanija logo los anđeles Izvor: SMARTLife / Unsplash/ Cameron Venti

Pored reklama, Nathason smatra da Netflix mora da proširi i ponudu, a rešenje vidi u sportskim događajima.

"Netflix možda želi da doda sport kako bi postojala premijum pretplata, a to će im pomoći da poboljšaju ARPU (Prosečan prihod po korisniku), da dobiju više eksponiranosti u oglašavanju i da prošire interesovanje za svoj servis na veoma takmičarskom tržištu. Smatramo da bi podrška za reklame i uživo sportove mogla da još više i jače penetrira kako bi stigla kod korisnika i na tržištima, pogotovo u regijama gde je manji ARPU" - zaključio je on.

Za sada će Netflix ostati takav kakav jeste, bez reklama, ali treba istaći da druge striming platforme kao što su HBO Max i Paramount Plus u svojoj ponudi imaju opciju (u Americi) da se korisnici pretplate na servise za manje para, ali da im stižu reklame. Ranije se pojavila informacija da bi Netflix u svoju ponudu mogao da ubaci i video igre, ali još uvek ništa nisu spomenuli o tome iz te kompanije.

Uz sve ovo kada dodate da Netflix ima problem sa deljenjem naloga, ne bi nas začudilo da se reklame uskoro pojave i na ovoj platformi.

Da li biste vi prihvatili reklame, a da cena pretplate bude manja?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Janko

Care kaži mi samo šta da gledam na HBO jel Hari Potera

Sale

To nas ovde i ne zanima mnogo jer ogromna većine ne koristi ovo zbog manjka sadržaja, nemanja podrške za srpski jezik…, tako da...

Dok Holidej

@Sale Problem je sistem autorskih prava u Evropi, pa tako i kod nas. U SAD je to malo drugačije, pa zato Netflix može da ima daleko obimniji sadržaj. Zanimljivo je da je ponuda kod nas veća nego u nekim zemljama EU u kojima sam bio. Često sam koristio službeni VPN da se prebacim na Srbiju kako bih tamo gledao Netflix. Što se tiče titlova, počeli su polako s tim, ali fakat da treba više. Nismo preterano interesantno tržište (čitaj sirotinja) pa će to ići sporo. Ja sam otkazao Netflix pretplatu, jer imam HBO OD u SBB paketu, a HBO ima sve lepo titlovano. Ne treba mi titl za filmove na engleskom jeziku, ali hoću da pogledam i druge produkcije.

Najnovije

Uređaji

Testovi