Poslednje dve godine pokazale su koliko brzo se mogu promeniti svakodnevne navike u životima svih nas, a koje su se neminovno odrazile i na to ceo proces kupovine i naša očekivanja od tog procesa.
Da bi bilo koje poslovanje opstalo potrebno da poseduje nešto što je potrošačima potrebno, bilo da su u pitanju proizvodi ili usluge, koje će se ponuditi u pravom trenutku. Da bi to bilo moguće, potrebno je da se razumeju kupci, njihove navike, razmišljanje i želje. Uspeh u digitalnom marketingu pokreće personalizovano iskustvo, dobre ponude sa relevantnom ponudom u pravom trenutku. Jedan od lakših načina da se to postigne je uključivanje marketinške platforme u poslovanje.
Jedno takvo rešenje je SAP Emarsys, marketinška platforma koja vam omogućava da dobijete sve relevantne informacije o kupcima, i to u realnom vremenu. Ovo omogućava personalizaciju pristupa preko svih kanala komunikacije, a posredno bolje poslovne rezultate koji se reflektuju na veću stopu konverzije i lojalnosti kupaca.
SAP Emarsys svoju snagu pokazuje kao objedinjena platforma koja prikuplja podatke iz svih dostupnih izvora: kataloga, web i mobilnih događaja, baze podataka klijenata, platformi za e-trgovinu, API-ja i drugih eksternih izvora. Sve te informacije se nakon toga obrađuju i analiziraju kako bi se omogućila segmentacija tržišta, personalizacija sadržaja, prediktivna analitika i još mnogo toga.
Ovo rešenje koristi omnichannel pristup, smeštajući kupca u centar dešavanja, komunicirajući sa njim preko svih dostupnih kanala, kako bi se kreiralo jedinstveno personalizovano korisničko iskustvo. Sve interakcije kupaca na svim kanalima se prate, upoređuju sa statističkim modelima, kako bi se kreirala tačna predviđanja o tome šta koji potrošač želi i u kom trenutku, kako bi efekat bio što bolji.
Zahvaljujući prikupljenim informacijama, platforma usmerava planove korišćenjem ugrađenih strategija i taktika, prikazujući podatke o tome od kojih aktivnosti će poslovanje ima najveće prednosti. Nakon odabira strategije, ona se personalizuje prema kupcu, a onda se ta personalizacija primenjuje na sve kanale komunikacije (e-mail, oglasi, mobile, web, direktna pošta) čime se garantuje relevantno i dosledno iskustvo za kupce.
Integrisana veštačka inteligencija i personalizacija u realnom vremenu dozvoljavaju slanje relevantnog personalizovanog sadržaja, čime se postižu svi efekti kvalitetnog omnichannel iskustva, koje ima pozitivan efekat na dobijanje novih kupaca i nove kupovine. Krajnji rezultat su aktivniji kupci koji prave veće, vrednije porudžbine i lojalniji su brendu
Platforma kreće od jasno definisanih poslovnih ciljeva, nakon čega se bira najbolja strategija koja u sebi sadrži nekoliko omnichannel slučajeva korišćenja koji se mogu koristiti direktno ili modifikovati prema potrebama poslovnih ciljeva i strategije. Svaki slučaj korišćenja već poseduje publiku, personalizaciju sadržaje preporuke proizvoda, nagradama za lojalnost i automatizovanim poslovnim tokovima. Na vama je samo da odaberete kanale na kojima želite da izvršite kampanju i onda definišete specijalizaciju za određene kanale kako bi se maksimizovao uticaj svakog kanala i snaga poruke koja treba da se isporuči.
Podjednako važno za svaku kampanju su i njeni rezultati, uticaj na poslovanje i kako se ponašaju različiti marketinški kanali. Svi rezultati se prikazuju na kontrolnoj tabli u vidu jasno grafički prikazanih podataka, sa smislenim izveštajima koji prikazuju koja je realna vrednost marketinga.
Evolucija poslovnih strategija dovela je do višekanalnog modela koji pokazuje najbolje rezultate za interakciju sa kupcima, a ova platforma vam omogućava da ubrzate vreme za vrednovanje, pružite vrhunska iskustva i postignete merljive rezultate - brzo.
Ukratko - SAP Emarsys platforma omogućava da poslovanje ostvari predviđeni profitabilni rast, što znači da marketing timovi imaju veću stopu konverzije i veću vrednost, što rezultuje boljom zaradom od reklama i većom vrednošću za kupce. Objedinjavanjem kupaca, proizvoda i podataka o kupovini preko svih kanala garantuje se da svaku kupac dobije najbolje korisničko iskustvo.