Kako vam tehnologija može pomoći da smršate - Smartlife vodič | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako vam tehnologija može pomoći da smršate - Smartlife vodič

Autor Ilija Baošić

Kako da učinite da tehnologija radi za vas i pomogne vam smršate

 Upotrebom tehnologije do idealne kilaže Izvor: Pexels

Sutra počinje leto. Uveliko razmišljate o odlasku na odmor, možda ste već i rezervisali letovanje, ali kako to obično biva - setili ste se "u minut do 12" da nemate baš idealno telo za plažu.

Bez brige, poznamo se u dušu, što bi se reklo. Već od sutra okrećete novi list, krećete da se hranite zdravo, postajete aktivniji, za mesec dana skidate minimum 20 kilograma i prošetaćete plažom svoje vitko telo, na kom mogu da vam pozavide grčka božanstva. To je bar teorija, a biće da je praksa nešto drugo.

Možda će vas zanimati

Svi mi prolazimo ili smo prolazili kroz isto. Setimo se u zadnjem momentu da je možda bolje biti mršaviji i zdraviji, pokrenemo se, ali onda sve to padne u vodu na prvom iskušenju. Problem je taj što je motivacija odličan pokretač, ali nam za duge staze ipak treba disciplina.

Nema potrebe da se lažemo. Matematika jednostavno nije na našoj strani. Ne bi li skinuli 1 kg sala, potrebno je napraviti kalorijski minus od 7700 kalorija. Kako to postići? Jednostavno je - jedite manje i krećite se više.

Koliko puta ste čuli tu frazu? Naravno, više nego što možete da izbrojite, ali nema sumnje da je fraza tačna, problem je samo što ne znači ništa ako je ne kvantifikujete.

Hajde da je kvantifikujemo: Ukoliko prosečna osoba svojom aktivnošću i samim postojanjem troši 2000 kalorija na dan, to znači da je potrebno da u proseku jede istu količinu kalorija, ne bi li zadržavala kilažu. Ukoliko takva osoba ne jede apsolutno ništa i trči po dva sata svakog dana, za mesec dana će skinuti oko 12 kilograma.

Nije realno da se ne jede ništa mesec dana, kao što nije realno da prosečna osoba trči po dva sata dnevno. Ono što jeste realno je da smanjite unos hrane i krenete sa onim što možete da radite.

Neka prihvaćena granica u kalorijskom unosu ispod koje ne bi trebalo da idete je 1200 kalorija za žene, odnosno 1600 kalorija za muškarce. Prosečna osoba će restriktivnom dijetom od 1400 kalorija i dnevnom šetnjom od dva sata za mesec dana izgubiti oko 5 kilograma. To možda nije dovoljno da dostignete željenu kilažu za letovanje, ali je svakako odličan početak. Za dva meseca je cifra već 10 kg, za tri meseca 15 kg, itd.

Ne, niste završili na Lepa i srećna sekciji Monda, ovo je i dalje Smartlife, a u tom duhu želimo da vam pokažemo kako možete iskoristiti tehnologiju u svoju korist i postići zacrtan cilj. Ništa od ovoga što ćemo predložiti nije neophodno, ali je od velike pomoći. Hajde da počnemo!

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi