Nesumnjivo je da je Instagram najpopularnija aplikacija za deljenje slika na svetu, ali je izgleda plan da svoju dominaciju proširi i na kratke video snimke.
Ukoliko ste gledali TikTok video snimke, u poslednje vreme postalo je popularno da narator koristi robotski glas. Sigurni smo da ima korisnika kojima se nova opcija sviđa, kao i onih kojima nije po volji, i to je sasvim OK.
Nakon opcije koja vas podseća da napravite pauzu, jedna od novosti koju Instagram kao platforma uvodi u sklopu svoje ekspanzije na kratke video klipove je upravo robotski glas. U objavi na ovoj mreži sa zvaničnog Instagram creators naloga navodi se da je korišćenje zvuka jedan od najzabavnijih načina da se kreira kratki video, popularni Reels, pa zbog toga Instagram lansira dva nova alata za zvuk nazvana "Zvučni efekti" (Voice Effects) i "Tekst u govor" (Text to Speech).
Kako koristiti nove opcije
Korišćenje novih alata je lako, i sve što treba da uradite je da pokrenete Instagram, odete u Reels, ubacite tekst i onda odaberete opciju da taj tekst pretvorite u govor. (pogledajte galeriju slika) Ako ste zaboravili, podsetite se kako se dodaje muzika u Instagram Story.
Instagram ne služi za promociju drugih mreža
U nezavisnoj izjavi, predstavnici kompanije koja stoji iza Instagram društvene mreže rekli su da algoritmi više neće da promovišu video snimke koji imaju TikTok žig, što je popularni trend sa kojim se Instagram susreće. Neki kreatori su počeli da prave video snimke za TikTok i onda ih dele na Instagramu, što nikako nije nešto što se sviđa ovoj mreži, čiji su kratki video snimci Reels zamišljeni kao mnogo više nego mesto za upload snimaka sa drugih mreža.
Instagram u poslednje vreme prolazi kroz mnoge promene, od novog interfejsa, preko objava koje se ponovo vide na Twitter mreži do pretplata i pomenute pauze nakon dugo korišćenja.