Ako prođe, nova funkcija je nešto najgore što je Instagram do sada smislio | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ako prođe, nova funkcija je nešto najgore što je Instagram do sada smislio

Autor Ilija Baošić

Instagram testira funkciju koja vam neće dozvoliti da preskočite reklame.

 Polomljen ekran iznad Instagram aplikacije Izvor: Shutterstock / MichaelJayBerlin

Instagram je počeo da testira funkciju koja je za kratko vreme privukla veliki broj negativnih reakcija. Nazvana "Ad Break", odnosno "Pauza za reklamu", nova funkcija primorava korisnike da odgledaju reklamu pre nego što nastave da skroluju kroz objave.

Popularna društvena mreža, koju je Facebook 2012. kupio za milijardu dolara, u svojoj aplikaciji već nudi veliki broj reklama koje se mogu videti među regularnim, Reels i Stories objavama, ali one su relativno nenametljive i svako ih može preskočiti. Međutim, Ad Break je nešto potpuno drugačije, ali i nešto s čim je dobro upoznat svaki YouTube korisnik koji ne želi da plati Premium pretplatu.

 Instagram ad break objašnjenje Izvor: X / adithya_ssh

Kako je trenutno u pitanju samo test, ne mogu svi korisnici da vide reklame koje se ne mogu preskočiti. Matična kompanija Meta se o istom nije oglašavala, pa još uvek ne znamo koliki procenat ljudi vidi ove oglase. Ipak, malo je reći da reakcije pogođenih korisnika nisu pozitivne, a mnogi od njih prete da će napustiti platformu ako ostanu na snazi.

"Ovo će biti kap koja će preliti čašu kada je u pitanju Instagram. Mogu da podnesem mnoštvo reklama koje su već razbacane po celoj aplikaciji, ali reklame koje ne mogu da preskočim? Gubi se", kaže jedan nezadovoljni korisnik na Reddit-u, a drugi se nadovezao: "Meta ima vrhunske UX dizajnere, da li su uopšte sproveli istraživanje pre nego što su ovo pustili u javnost? Potpuno narušava korisničko iskustvo.

 Instagram ad break pauza za reklamu Izvor: Reddit / notthatogwiththename

Ni korisnici društvene mreže X nisu bolje primili vest o novoj funkciji, pa su mnogi izrazili nameru da će preći na TikTok, a u najboljem slučaju da će drastično smanjiti vreme provedeno u Instagram aplikaciji.

Ne propustite da nam u anketi ispod kažete svoje mišljenje o novoj "Ad Break" funkciji.

Anketa

Šta mislite o pauzama za reklame na Instagramu?

  • Užas. Prestaću da koristim Instagram

    75.49% (77)

  • Ne sviđaju mi se, ali ću nastaviti da koristim Instagram

    22.55% (23)

  • Ne smetaju mi, sve dok su relevantne

    1.96% (2)

Šta mislite o pauzama za reklame na Instagramu?

Rezultati

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA