APPLE MUSIC SE IGRA PROBNIM PERIODOM: Nema besplatnih sadržaja kao što smo navikli | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

APPLE MUSIC SE IGRA PROBNIM PERIODOM: Nema besplatnih sadržaja kao što smo navikli

Promena znači da će oni koji se tek pretplate na servis moći bez plaćanja da ga koriste mesec dana.

Kompanija Apple je godinama nudila besplatan probni period u trajanju od tri meseca za servis Apple Music, ali se to uskoro menja.

Promena znači da će oni koji se tek pretplate servis bez plaćanja moći da ga koriste mesec dana.

Možda će vas zanimati

Ističe se da to ne utiče na šestomesečni probni period za one koji kupe određene Apple uređaje – na primer AirPods, HomePod mini, te Beats.

Cena pretplate ostaje ista nakon što se probni period okonča, te iznosi 9,99 dolara mesečno – tu je i Family Plan koji košta 14,99 dolara, a može da ga koristi do šestoro članova porodice.

Još uvek se ne zna da li je kompanija čvrsto odlučila da skrati vreme za koje kupci servis mogu da koriste besplatno, a postavlja se pitanje da li će zaista profitirati zbog toga što će korisnici svoje novčanike otvarati dva meseca ranije. Stručnjaci su sigurni da je Apple sproveo neophodna istraživanja pre nego što je uopšte počeo da razmišlja o skraćivanju probnog perioda, na osnovu kojih se došlo do zaključka da potencijalni pretplatnici neće odustajati od plaćanja zbog izmene.

Bitno je da se spomene da je Apple Music nastao iz jedne od najskupljih akvizicija kompanije Apple, a nakon što je 2014. kupila Beats Audio za tri milijarde dolara – uprkos tome što je imao tek 111 hiljada pretplatnika. Muzički servis se smatra jednim od uspešnijih proizvoda – prema poslednjim izveštajima na kraju 2021. godine je imao 78 miliona pretplatnika, što ga čini drugim najvećim muzičkim streaming servisom na svetu – prvi je Spotify.

Apple Music
Izvor: Smart Life/ @Ashif Hassan

Spotify drži 31% tržišta, ali pomalo stagnira – 2019. je mogao da se pohvali s 34%. Apple Music je iza njega s 15%, pa nije baš blizu, posebno ako se zna da je Amazon sledeći s 13%. Sigurno je da će proći još neko vreme dok se Apple Music ne približi prvom mestu, a ostaje da se vidi da li će i na koji način skraćeni probni period uticati na to.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Aster

Cini mi se da je Spotify donekle bolji,ali kao vise od decenije korisnik Iphona ipak sam se odlucio za Apple Music,u sustini nema neke prevelike razlike. S tim sto je mesecna za AM za Srbiju 5,5 evra a za Spotify za Srbiju 5 evra. Pretplate im se razlikuju od drzave do drzave. Ali za ljubitelje muzike nezaobilazna aplikacija,a pored svega umetnici koje slusate dobijaju deo novca u zavisnosti od broja slusanja.

marko

Iskreno AppleMusic ne može da priđe Spotify-u. Aplikacija za Windows je nemoguća (iTunes) dosta koči. Koristim iPhone 13 i potrebno je jedna sekunda da se pusti pesma. Dok Spotify ima i Connect opciju kao i odličnu Windows aplikaciju. Jedina dobra stvar na AppleMusic jeste kvalitetan zvuk, ali ne oseti se tolika razlika. Mislim da je ovo za Apple baš ozbiljna falinka... nažalost, baš volim njihove servise.

Max

Mislim da su i ranije mogli da skrate trial. 3 meseca je stavljeno kada je servis krenuo sa radom. Trebalo je privući publiku i omoguciti im dovoljno dug period da steknu neki utisak i odluče da li žele to da plaćaju. Apple Music je sada već neko vreme ozbiljno razvijen servis sa ogromnom bazom korisnika i nema potrebe da se više daje toliki promo period.