Najveći broj korisnika u svojim sandučićima ima između jednog i 10 hiljada mejlova – 75,6%, dok 16,5% ima između 10 i 100 hiljada poruka, a tek 7,59% čuva preko 100 hiljada mejlova.
Kod većine korisnika mejl inbox tokom praznika miruju, ili je bar manje novih poruka u sandučetu.
TechRadar je taj period iskoristio za malu anketu, a cilj je bio da se utvrdi koji su omiljeni mejl klijenti, te koliko korisnici znaju o broju poruka koje čuvaju.
Mnogo je građana koji ne vole mejl klijente, posebno one koji dolaze u paketu s drugim proizvodima, pa su spori i puni grešaka.
Tako podrazumevane klijente koriste oni kojima mejlovi nisu ključna stvar za poslovanje – na primer Apple Mail.
Za komunikaciju služe i servisi poput Slack i Teams, čak je i Meta lansirala Workplace za lakše razmenjivanje poruke sa saradnicima.
Prema pomenutoj anketi omiljeni servis je Gmail (koristi ga 59% ispitanika), a drugo mesto je prilično daleko od njega i zauzima ga Outlook (19,7%). Na trećem je Yahoo (13%), potom iCloud (2.9%), dok svi ostali klijenti dele 5% ispitanih korisnika.
Najveći broj korisnika u svojim sandučićima ima između jednog i 10 hiljada mejlova – 75,6%, dok 16,5% ima između 10 i 100 hiljada poruka, a tek 7,59% čuva preko 100 hiljada mejlova.
Situacija je slična i kada se radi o poznavanju situacije u sandučićima, pa 50,2% korisnika ili ne zna, ili se ne interesuje za to koliko ima mejlova, dok 32,8% zna da ima oko 5GB poruka, dok 17% ima prostor za skladištenje od preko 5GB.
Oni koji ne plaćaju skladištenje obično znaju da im je sanduče prepuno kad im stigne upozorenje, dok oni koji plaćaju uglavnom ne brinu o tome.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.