GOOGLE MENJA PRETRAGU: Brišu se stranice - skrolovanje u nedogled | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

GOOGLE MENJA PRETRAGU: Brišu se stranice - skrolovanje u nedogled

Najveći pretraživač interneta na svetu menja način prezentacije rezultata u pretrazi.

  Izvor: SmartLife / Google

Nakon što je promenio svoju aplikaciju Maps i aktivirao nekoliko novih opcija, Google je prešao na svoj najpopularniji proizvod - Google Search.

Do sada su rezultati plasirani putem prve strane na kojoj su se nalazili relevantni linkovi, a onda su sledile druge stranice označene brojevima na web-u i uz Učitaj još (See More) dugme na mobilnom internetu, što se sada menja.

Možda će vas zanimati

Od sredine oktobra prvo u SAD, a onda i u drugim delovima sveta, Google potpuno menja pretragu na mobilnim telefonima - izbacuju se stranice i lista rezultata pretrage biće - beskonačna!

Kad se tokom skrolovanja pregledaju svi rezultati prve stranice jednostavno će se učitati sledeća, uključujući linkove, slike, video priloge i aplikacije i tako svaki put kad se stigne do kraja aktuelne stranice.

Ova promena biće za početak primenjena na sve pretrage engleskog govornog područja i jezika, a onda će se pojaviti, ali Google ne navodi kad i na druge regione i na sve preostale jezike. Dosadašnje See more dugme na kraju pretrage na mobilnim telefonima odlazi u istoriju, a skrolovanje može da počne u nedogled - dok ne pronađete to što tražite.

Google želi da nam sa što manje klikova omogući što više rezultata pretrage, a u kompaniji smatraju da je ovaj način sortiranja rezultata pregledniji i brži. Nažalost, ovo se kosi sa drugim stvarima koje nam Google nudi - digitalno blagostanje, kako Android na srpskom kaže ovu opciju, trudi se da nas odvoji od ekrana, skrolovanje u nedogled je upravo suprotno od toga i ljudi zavisni od mobilnih telefona jednostavno će se prepustiti skrolovanju…

I za kraj, Google tvrdi da će na ovaj način i neki drugi sajtovi i izvori dobiti veću šansu da ih neko primeti, jer istraživanja kompanije pokazuju da su prva i eventualno druga stranica rezultata pretrage jedine dve koje korisnici koji tragaju za nečim posete.

Ova promena uskoro će biti primenjena i na web tj. pretragu na računarima.

Kako vi razmišljate na ovu temu?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Djo

Glupost to im je i cilj da zalepe za ekrane što duže, samo zbog neke reklame, Google je prerastao državne nacionalne smradovske američke korporacije i kao riznica informacija je u službi celog čovečanstva i moraju izbaciti reklame, napraviti odeljke po zanimanju ko šta želi, i besplatan servis naravno...ili tako ili ga ugasiti...postoje i drugi pretraživači ali i njima ukinuti reklame...i neželjeni sadržaj koji se provlači...

Beogradska seljačina

Ja više stvarno ne znam šta da ukucam u to polje. Sve što me je iskreno zanimalo u poslednjih 10 godina = 0 rezultata. A za ovo svakodnevno šalabajzerisanje u nedogled, potpuno je svejedna koreografija.

Polimer

@Beogradska seljačina To ti se zove cenzura. Skrivaja se istina i ne mozes naci, a nova "istina" se gura na prve 2-3 strane da bi ti citao nesto sto nije istina i takvim pogresnim misljenjem oko toga ti menjas svoje ponasanje i postupke, a to njima donosi zaradu. Recimo, u vezi vakcina. Sad sta god ukucas, dobijes poptuno neke nove informacije sto mi na fakultetima nismo ucili o virusima, pandemijama i slicno. Izmenili su da bi se vakcine lakse prodale i veruje u opasnost ove pandemije koja je daleko od pandemije