IZBRIŠITE POSLEDNJIH 15 MINUTA PRETRAGE: Uz pomoć nove Google opcije vaša istorija će ostati privatna | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IZBRIŠITE POSLEDNJIH 15 MINUTA PRETRAGE: Uz pomoć nove Google opcije vaša istorija će ostati privatna

Google uveo novu opciju koja dozvoljava korisnicima da izbrišu poslednjih 15 minuta pretrage.

Kompanija Google je plasirala novu opciju koja dozvoljava korisniku da izbriše poslednjih 15 minuta pretrage na svom telefonu.

Imali ste priliku da već čitate o ovoj opciji pošto je Google istu predstavio na svom I/O događaju koji se održao sredinom maja.

Možda će vas zanimati:

Mogućnost da izbrišete poslednjih 15 minuta pretrage je trenutno dostupno samo za iOS uređaje, dok će na operativnom sistemu Android stići do kraja godine. Na računarima, vaše opcije brisanja istorije su limitirane na automatsko (na svakih tri, 18 ili 36 meseci), ili ručno brisanje gde ćete sami odraditi taj postupak.

U galeriji možete pogledati kako nova opcija izgleda na iOS aplikaciji, a ne verujemo da će se drastično razlikovati u odnosu na Android.

Google kaže da prati vašu istoriju pretrage samo kako bi personalizovao vaš doživljaj, jednom kada je Web and App Activity podešavanje osposobljeno, prenosi The Verge. Mogućnost da odmah izbrišete poslednjih 15 minuta pretrage možete da posmatrate i kao "dugme za slučaj nužde" ukoliko je to što ste tražili privatna stvar.

Kao što smo napomenuli, ova opcija je trenutno dostupna samo za iOS korisnike, a da biste brzo izbrisali pretragu, potrebno je da otvorite Google Account > kliknite na ikonicu vašeg profila (profilna slika) > nađite opciju Delete last 15 minutes. Osim toga, korisnici koji imaju uključen Google Assistant, prostom glasovnom komandom mogu da zatraže brisanje pretrage.

Šta vi mislite o novoj opciji?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

ProlazNIK

Pre bih rekao da ova opcija može da se zove: "Naročito obratiti pažnju šta je korisnik tražio poslednjih 15 min", još im olakša posao. E sad zašto samo Ios, pa zato što ih je diskvalifikovao sa svojih uređaja pa kao da se dodvore, ne bi li Apple korisnici instalirali Google proizvode uz Safari. Pa toliko su providni, možda kod Amera prođe :)