Otvaranje novog fronta: Posle električnih automobila, Kinezi evropsko tržište "napadaju" hibridima | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otvaranje novog fronta: Posle električnih automobila, Kinezi evropsko tržište "napadaju" hibridima

Autor Miloš B. Jovanović

Najveći kineski proizvođač automobila BYD planira skori početak prodaje svojih plug-in hibrida u Evropi, i to po cenama konkurentnih benzinskih modela iste klase

 BYD Seal U DM-i _ plug-in hibrid SUV _ Foto BYD (1).jpg Izvor: BYD

Kineska kompanija BYD ima velika planove za svoja električna vozila u Evropi, o čemu smo već u više navrata pisali. Pored već postojeće fabrike autobusa, BYD će u Mađarskoj graditi svoju prvu evropsku fabriku putničkih automobila, a ima planove i za još jedno proizvodno postrojenje na Starom kontinentu.

A kada je o plasmanu vozila na evropsko tržište reč, kineski automobilski gigant je donedavno gotovo isključivo razmišljao o elektromobilima. Sada, međutim, najavljuje promenu takve strategije.

Generalni izvršni direktora BYD-ja za Evropu Majkl Šu kaže da ta kompanija planira početak prodaje svojih modela sa plug-in hibridnim pogonom, i to po cenama koje će se kretati u nivou konkurentnih benzinskih modela iste klase.

Kasnije ove godine, BYD planira da evropskom tržištu predstavi model Seal U DM-i, plug-in hibrid SUV srednje klase koji je u Kini debitovao prošle godine. (Postoji i sedan na istoj platformi koji koristi isti pogon, pa se pod imenom BYD Seal U DM-i mogu sresti dva različita modela.)

Zatim će, kao je Šu rekao u izjavi za Financial Times Europe, sledeće 2025. godine, u Evropu stići još jedan BYD plug-in hibrid.

Izjava direktora BYD-ja za Evropu dolazi u trenutku kada, kao posledica pada prodaje potpuno električnih automobila, tržišni segment vozila sa hibridnim pogonom doživljava priličan uzlet.

Inače, najavljena fabrika BYD automobila koja treba da se gradi u Segedinu, sa radom bi trebalo da počne 2026. godine. A kada proizvodnja konačno počne, sa njenih traka će silaziti kako potpuno električni, tako i plug-in hibridi namenjeni evropskom tržištu.

Majkl Šu tvrdi da BYD ima ozbiljne namere da do 2030. godine postane vodeći proizvođač električnih vozila u Evropi.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

01:32
BYD DM-i Super Hybrid System
Izvor: YouTube / BYD news
Izvor: YouTube / BYD news

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Trt

Evropi treba nesto kao Dacija, samo jeftinije.