Novi Maskov metak na točkovima: Najbrži Tesla Model 3 – "osveženje" u senci slabe prodaje i masovnih otpuštanja | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Novi Maskov metak na točkovima: Najbrži Tesla Model 3 – "osveženje" u senci slabe prodaje i masovnih otpuštanja

Autor Miloš B. Jovanović

Tesla Model 3 Performance uskoro i zvanično stiže u salone, u trenutku kada kompanija pritisnuta snažnim naletom kineske konkurencije, polazi kroz možda najozbiljnije probleme od svog osnivanja

 Tesla Model 3 Performance _ Foto Electrek via Instagram Barbie Acevez (4).jpg Izvor: Electrek via Instagram / Barbie Acevez

Uprkos tome što beleži pad prodaje, otpušta više od 14.000 radnika i sve teže izlazi na kraj sa navalom kineske konkurencije, kompanija Tesla izgleda čini sve kako bi izbegla mogućnost da se stvori utisak da posustaje i gubi korak na tržištu.

Predstavljanje osveženog modela Tesla Model 3 Performance sve je bliže, pa je, u skladu sa "trendovima" koje prate takve događaje, sve više "curenja informacija" o svemu onome što najbrža "trojka" donosi.

Iako je više puta bio primećen u saobraćaju, i u SAD i u Evropi, sada su se prvi put pojavile jasne fotografije visoke rezolucije. Tako se, već na prvi pogled, vidi da je ovaj električni automobil dobio veće točkove sa novim sportskim felnama i većim sportskim kočionim diskovima, novi zadnji spojler od ugljeničnih vlakana i nova sportska sedišta.

Nedavno je otkrivena da će osveženi Model 3 dobiti unapređeno sportsko vešanje, što se može uočiti iz činjenice da je niži i "spušteniji", odnosno bliži tlu, od osnovnog modela. Nov je i izraženji prednji branik sa izraženim bočnim usisnicima za vazduh.

Kada je o pogonu reč, ovo je najsnažniji Model 3 dosada, koji je dodatak Performance u imenu zaradio zahvaljujući "potpuno novom pogonu visokih performansi". To, prema nezvaničnim podacima, znači da od 0 do 100km/h ubrzava za manje od 3 sekunde, što mu omogućava značajno unapređeni kombinovani pogon od ukupnih ("izlaznih") 500 konjskih snaga. Prednji elektromotor bi trebalo da ima 201, a unapređeni zadnji 406 "konja".

Novi softver će kontrolisati adaptivno vešanje, koje je moguće podestiti za udobnu svakodnevnu, kao i za oštriju sportsku vožnju. Tesla obećava i Track Mode opciju, koja vozačima omguđava fino podešavanje balansa upravljanja, kontrole stabilnosti i regenerativnog kočenja.

Koliko će novi Tesla Model 3 Performance koštati još uvek nije poznato, kao ni to da li će na njega biti primenjeno nedavno sniženje cena primenjeno na više modela. Imajući u vidu podatke iz poslednjeg finansijskog izveštaja kompanije, predstavljanje najbržeg Modela 3 verovatno je način da se situacija bar malo "zasladi".

BONUS VIDEO:

Pogledajte

01:07
Tesla Cybertruck – "Prva" off-road vožnja
Izvor: Twitter / @DimaZeniuk
Izvor: Twitter / @DimaZeniuk

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 4

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

beogradska seljačina

Gde u Bosni ima servis za Teslu, jel pasuje anlaser od dvice?

Mrcela

Ma, kakav metak, kakve gluposti. Bolji bi im bilo da sve pare uloze u kontrolu kvaliteta. Pa, to se jos nije desilo da je svako vozilo razlicito. Kod Tesle (kompanije) ne postoji identicno vozilo. Muce muku sa nejednakim zazorima, kod jednog gepek bezi levo, kod drugog desno, gore, dole, branici, zabice, ma smeh i katastrofa! Ja sam to vise puta rekao, nikada se nije podrazumevalo da odete po vozilo iz salona i da morate 2 sata da pregledate u kakvom je stanju i da li je sve precizno, Tesla (kompanija) je uveo taj trend. Haha. Strasno!

Nindža

Gubi trku jer ste od 2019 digli skoro duplo cene.