MOĆAN I SKUP ELEKTRIČNI TERENAC: BMV predstavio novi SUV, sa njim dolazi i volan neobičnog oblika | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

MOĆAN I SKUP ELEKTRIČNI TERENAC: BMV predstavio novi SUV, sa njim dolazi i volan neobičnog oblika

Šta vi mislite o modelu iX xDrive50?

  Izvor: SmartLife / BMW

BMW je još u novembru prošle godine otkrio da radi na električnom terenskom automobilu (SUV) premijum klase koji će nositi oznaku iX.

Sada su obelodanili da će početna cena modela iX xDrive 50 iznositi oko 80.000 dolara.

Možda će vas zanimati:

Za te pare se dobija električni automobil sa pogonom na sva četiri točka koji postiže brzinu od 100 kilometara na čas za 4,6 sekundi. Ovaj model će posedovati 516 KS, što je 380 kW, a EPA testiranje je potvrdilo da će moći da pređe nešto manje od 500 kilometara dok se ne isprazni baterija. To je manje u odnosu na početnu verziju Tesla Model X vozila (580 km sa jednom punom baterijom).

xDrive 50 neće biti jedina verzija iX modela, BMW planira da plasira mnogo moćniji iX M60 model koji će imati 600 KS (oko 450 kW). Nemački proizvođač nije otkrio kada će to tačno uraditi.

Energija ovog vozila dolazi iz baterija kapaciteta 111,5 kWh, dok će vreme punjenja zavisiti od toga kakav punjač koristite. Monofazni sistem napuni praznu bateriju u potpunosti za 11 sati, dok sa DC brzim punjačem se baterija od 10% napuni do 80% za svega pola sata. Drugim rečima, potrebno vam je 10 minuta punjenja kako bi prešli 150 kilometara.

Da bi se dostigao što veći doživljaj premijum vozila, iX xDrive 50 će posedovati Servotronic sistem upravljanja, kao specijalno napravljene gume koje smanjuju buku. One sadrže sloj pene u unutrašnjoj površini gume, čime se prigušava vibracija i rezonancija tokom kotrljanja.

Pored luksuznog enterijera, treba spomenuti iDrive sistem osme generacije, koji nudi 5G povezanost i značajno ubrzava sve opcije. Na komandnoj tabli se nalazi i veliki displej, nisu otkrili koje je veličine, a ono što upada u oči je i izgled iNext volana koji izgleda kao da je oktagon. On je napravljen tako da potpomogne vozaču da se prilagodi kada dođe do tranzicije od manuelnog do autonomnog upravljanja, što znači da će vozač lakše preuzeti kontrolu kada to bude bilo potrebno. BMW napominje da ovakav dizajn omogućava opušteniju poziciju nogu kada pedale nisu u upotrebi.

iX xDrive50 će se pojaviti na tržištu tek sledeće godine, dok treba istaći da će imati veliku konkurenciju kada su u pitanju električna SUV vozila. Tu je Tesla Model X, a dok će se u narednom periodu pojaviti Audi E-tron, Jaguar I-Pace, Mercedes EQC i mnogi drugi SUV modeli.

Šta vi mislite o modelu iX xDrive50?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA