Nećete više morati da čekate i po nekoliko nedelje da vam vrate karticu.
Desilo se verovatno mnogima od nas - zaboravili smo da pokupimo platnu karticu sa bankomata nakon što smo uzeli novac ili smo ko zna kako i zbog čega pogrešno ukucali PIN (tri puta zaredom).
Kako to uvek biva ovo je samo prva u nizu komplikacija koje slede, jer se predugo čeka da vam banka vrati vašu karticu, čak i po nekoliko nedelja, a vi ne možete da obavljate svoja plaćanja kako ste navikli.
Još je gore, ako se istovremeno radi o platnoj kartici za klasično i onlajn plaćanje, što je danas sve češći sistem i ljudi sve više koriste onlajn kupovinu i bankarstvo.
Ali, srećom po sve nas, radi veće efikasnosti i konačnog rešenja ove neprijatne situacije Narodna banka Srbije je uputila dopis o pravilima za vraćanje kartica.
Ukoliko je kartica ostala u bankomatu, i nije predmet zloupotrebe mora biti vraćena u roku ne dužem od dva radna dana od trenutka prijave korisnika, navodi Narodna banka Srbije.
“Bankama je naloženo da po saznanju da je kartica zadržana u njihovom bankomatu, najkasnije narednog radnog dana, obaveste banku koja je izdala u slučaju zadržavanja kartice”, piše u saopštenju.
Dakle - do kartice koju je pojeo bankomat od sada za samo dva dana!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.