Prodaja NFT-ova opala je za 92% od svog vrhunca prošle godine.
Ove podatke iznela je web stranica NonFungible, koje je prikupio The Wall Street Journal, a koji pokazuju da je NFT prodaja početkom maja pala na dnevni prosek od oko 19.000, u odnosu na 225.000 dolara u septembru 2021. godine.
Broj aktivnih novčanika na NFT tržištu je takođe značajno opao, pokazuju podaci: pad sa 88% na oko 14.000 prošle nedelje sa visokih 119.000 u novembru.
Čini se da je interesovanje za NFT takođe značajno opalo.
Prema Google trendovima, pretrage za termin su dostigle vrhunac u januaru i od tada su pale za oko 80%.
NFT su jedinstvene nezamenljive jedinice podataka uskladištene na blockchain-u, koje efektivno omogućavaju korisnicima da poseduju tj. budu vlasnici, kupuju i prodaju digitalne predmete kao što su digitalni predmeti u igri ili digitalna umetnička dela.
NFT je doživeo "eksploziju" popularnosti prošle godine kada su mnoge velike kompanije i poznate ličnosti pokrenule sopstvene inicijative, uključujući Nike i McDonald’s.
Pogledajte neke od NFT primeraka:
Brojne kompanije iz industrije igara takođe su počele da prodaju digitalne artikle kao NFT, uključujući Konami i Atari, iako je to izazvalo kritike nekih zbog visokog negativnog uticaja na ekologiju i onoga što mnogi smatraju ciničnom implementacijom.
Poslednja velika kompanija u nizu, koja je odlučila da uloži u blockchain, kriptovalute i NFT je Square Enix, a zbog ogromnih ulaganja u njih čak su prodate i igre TOMB RAIDER i mnoge druge.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.