Raniji broj jedan je opet tamo, a vratio se i Apple, ali je jedan od kinskih proizvođača najveći pobednik trećeg tromesečja.
Nedostatak komponenata, pre svega čipova, uticala je na to da tržište u trećem tromesečju padne za šest procenata u odnosu na isti period prošle godine (jul, avgust i septembar 2021).
Na turbulentnom tržištu najviše je narastao Apple za godinu dana, oko tri posto, dok je Samsung zadržao svoju poziciju, baš kao i Xiaomi (prvi sa 23% globalnog tržišta, a treći sa 14).
Po izveštaju Canalys kompanije, Xiaomi je samo korak iza Apple kompanije, koja ima 15 odsto tržišta, a to je za Xiaomi svakako korak unazad, jer je tokom Q2 perioda, odnosno od aprila do juna kompanija imala na mestu gde je u ovom američki proizvođač.
Kineske kompanije vivo i OPPO zamenile su svoje pozicije tokom trećeg tromesečja, kad su obe imale po 10 odsto udela na tržištu po obimu isporuka telefona.
Prema najnovijim podacima koje je objavila kompanija Canalys, vivo se po prvi put našao na četvrtom mestu po broju isporučenih pametnih telefona u svetu, sa tržišnim udelom od 10 odsto u trećem kvartalu 2021. godine.
To je minimalno više u odnosu na OPPO, koji isto stoji na 10%, ali dovoljno da ostane zapamćeno da je vivo prvi put #4. Takođe, i vivo i OPPO imali su rast od po jedan procenat kad se poredi isti period 2020. godine.
Raniji kvartalni rezultati kompanije Canalys ukazivali su na to da je vivo ostao među prvih pet brendova na globalnom tržištu pametnih telefona tokom prethodnih godinu dana.
Sad još da sačekamo Counterpoint Research i IDC i potvrdimo ovu Canalis računicu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.