DIGITALNO OGLAŠAVANJE U SRBIJI PROCVETALO TOKOM KORONE: Treći smo u Evropi po ulaganju u onlajn oglase | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

DIGITALNO OGLAŠAVANJE U SRBIJI PROCVETALO TOKOM KORONE: Treći smo u Evropi po ulaganju u onlajn oglase

Za digitalno oglašavanje prošle godine dato 56 miliona evra.

 Izvor: SmartLife / Digital Day

Na digitalno oglašavanje prošle godine u Srbiji je potrošeno nešto više od 56 miliona evra, a za godinu dana, ovo tržište poraslo je za 19,5 odsto, što našu zemlju smešta na treće mesto u Evropi, dok se za deceniju uvećalo čak šest puta.

Ovo su samo neki od podataka koji su predstavljeni na 10. konferenciji Digital Day Lite, koja je održana u Beogradu 3. juna, a koju tradicionalno organizuje Udruženje IAB Serbia.

Možda će vas zanimati

Tema ove najznačajnije digitalne konferencije u regionu bila je svojevrsna revolucija digitalne industrije u prethodnoj deceniji.

Dešavanja na ovom tržištu od njenih početaka predstavili su lideri na ovom polju, predstavnici domaćih i stranih kompanija, a rekapitulacija stanja digitalnog tržišta Srbije prošle godine, u brojkama, ilustrovana je kroz rezultate AdEX analize.

"Naše digitalno tržište već godinama je u vrhu po rastu potrošnje u Evropi. Od devet miliona njegove vrednosti 2010. godine, došli smo do današnjih 56,22 miliona evra", rekao je predsednik Komiteta za edukaciju u IAB Serbia Igor Černiševski.

On je rekao da displej oglašavanje prednjači sa gotovo 37 miliona evra i rastom od 16 odsto, dok paid search beleži rast od 30 odsto. Local display je doživeo pad od 16 odsto i sa 9,2 miliona je prošle godine došao na cifru od pre 10 godina - 7,7 miliona evra.

Možda će vas zanimati

Vrednost tržišta mobilnog oglašavanja za prošlu godinu iznosila je 44,23 miliona evra, što je porast od gotovo 46 odsto u odnosu na prethodnu, dok je video oglašavanje poraslo sa 7,8 na 9,7 miliona evra. Oglašavanje na društvenim mrežama beleži, takođe, ozbiljan rast od 33,8 odsto i vrednošću od 15,76 miliona evra. Od toga je na oglašavanje na Facebook i Instagram otišlo čitavih 14 miliona evra. Učešće ostalih društvenih mreža je znatno manje - na Snapchat smo potrošili 78 hiljada evra, na LinkedIn 780 hiljada evra, Twitter 454 hiljade, a na Viber 402 hiljade evra.

Konferenciju su obeležile i dve panel diskusije, četiri keynote predavanja i dve studije slučaja predstavnika vodećih svetskih i domaćih digitalnih kompanija. Nakon konferencijskog programa, dodeljene su nagrada IAB MIXX Awards najboljim digitalnim agencijama za kampanje i projekte realizovane u toku 2020. godine.

/PROMO TEKST/

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi