Bez obzira na to kojim se poslom neko bavi, nije uvek lako predvideti želje korisnika, a još teže je s problemima koji mogu da iskrsnu prilikom pružanja usluga.
Jasno je da svaki klijent ima različite potrebe i da sa kompanijom komunicira na osnovu iskustava koja je prethodno imao. Korisnici očekuju brza i jasna rešenja, protok informacija i tačne odgovore na pitanja, pa tu na scenu stupa SAP Service Cloud. Svakoj kompaniji je važno da u samom startu razume potrebe svojih korisnika, u čemu mogu pomoći stručni operateri.
SAP Service Cloud platforma im omogućava da te procese ubrzaju i da povećaju efikasnost. Kada nešto ne funkcioniše, klijenti žele brzo rešenje, a SAP Service Cloud im daje mogućnost da sami izaberu način na koji će komunicirati sa serviserima – preko onlajn četa, mejla, društvenih mreža ili telefonom. Pored toga garantuje da će protok informacija teći neometano.
Pored brzine, važna je i tačnost pruženih informacija, jer korisnici često pokušavaju samostalno da se informišu kada naiđu na neki problem. U tome pomaže pretraživanje na internetu, pa je u interesu kompanije da se njeni rezultati nađu na vrhu liste pretraga. SAP Service Cloud nudi odličnu optimizaciju pretraživača, zahvaljujući čemu su rezultati među prvima, što serviserima omogućava da se posvete kompleksnijim problemima. Tako se unapređuje efikasnost korisničkog servisa, a istovremeno se smanjuju troškovi, te se stiče i održava poverenje klijenata.
Istraživanja pokazuju da je, kada je u pitanju korisnički servis, najčešća zabluda koja vlada među onima koji obezbeđuju usluge, ali i među korisnicima koji ih potražuju, da podrška dolazi nakon završenog procesa kupovine. Korisnički servis bi korisnicima ipak trebalo da bude koristan alat i pre, te tokom kupovine. Na taj način se povećava prodaja, ali se i smanjuje naknadno nezadovoljstvo proizvodima i uslugama.
Kupci često proces kupovine napuštaju još u periodu istraživanja, a zbog toga što nemaju dovoljno informacija. Zbog toga kompanije moraju da osiguraju ovaj vid podrške na vreme, a kako bi zaposleni u pravom trenutku pružili tražene odgovore. Firma bi trebalo da omogući različite kanale za informisanje, budući da se korisnici informišu na različite načine – pretraživanjem interneta, na društvenim mrežama i u različitim onlajn zajednicama.
Kada korisnici podršku dobiju na vreme korist je višestruka – povećava se prodaja, kupci su zadovoljniji, a operateri u korisničkom servisu imaju manje posla nakon kupovine. Tu pomaže SAP Service Cloud, koji omogućava da se na upite klijenata brže odgovori. Zadovoljan kupac će se zahvaljujući tome i dalje vraćati, što je osnova svakog uspešnog biznisa.
Kupci žele da iskustvo kupovine na nekoj platformi uvek bude isto, bez obzira s kojeg uređaja joj pristupaju, što SAP Service Cloud omogućava. Kupovina je zahvaljujući tome jednostavnija. Pored toga, olakšano je upravljanje sadržajima, te se lakše vodi računa o korisnicima, ali i o dostavljačima, distributerima i partnerima. Klijenti dobijaju personalizovano iskustvo, načine za jednostavno i brzo naručivanje, podršku kroz komplikovane procedure, zahvaljujući čemu mogu lakše da se odluče da kupe neki proizvod.
Zbog blagovremeno pruženih informacija kupovina će za klijenta biti ono što bi i trebalo da bude – zadovoljstvo, što znači da će se i dalje vraćati i uticati na to da biznis jača. SAP Service Cloud je platforma koja to omogućava.