Postanite bolji

DA KUPCI UVEK BUDU NA PRVOM MESTU: Otkrivamo kako marketinška platforma može unaprediti vaše poslovanje

Ključna stvar svakog poslovanja je razumevanje potreba vaših klijenata. Što ste bolje upoznati sa željama potrošača, njihovim motivima i potrebama – to ćete moći da im pružite bolji proizvod ili uslugu.

Oko razumevanja potrošača, njihovih navika i potreba razvijena je cela jedna grana nauke, jer je u pitanju veoma kompleksna sfera koja zahteva složeni pristup. Dodajmo tome i činjenicu da se u poslednjih desetak godina pojam klijenta (kupca) promenio. Klijent više nije samo neko ko plaća za robu ili uslugu. Kupac-klijent je svaki učesnik koji ima neku interakciju s kompanijom i koristi njene usluge.

Da biste bolje razumeli svoje kupce, mora postojati komunikacija sa njima preko više kanala i to u oba smera. Sa druge strane, svi ti podaci se moraju sakupiti i kontekstualno obraditi, a za to vam je potrebna digitalna platforma koja će to omogućiti.

Možda će vas zanimati

SAP Marketing Cloud je platforma koja vam omogućava detaljne informacije o vašim kupcima, i to u realnom vremenu, dozvoljavajući vam da ih bolje upoznate i personalizujete svoj pristup preko svih kanala komunikacije. Cilj ovakve platforme je povećanje stope konverzije i lojalnosti kupaca.

Kontekstualni marketing omogućava prepoznavanje signala od kupaca u realnom vremenu, a sve povezane namere kupovine su sačuvane preko svih kanala. Ovako dobijeni podaci se onda koriste za formiranje profila za postojeće i potencijalne kupce. U njima se nalaze podaci o istoriji kupovine, predviđanjima i potencijalnim budućim kupovinama, kao i interesantnim proizvodima i grupama proizvoda.

Ovo znači da preko platforme možete pratiti kretanje kupca, koje sajtove i aplikacije koristi, i da procenite da li će oni kontaktirati pozivni centar ili prodavca. Na ovaj način SAP Marketing Cloud vam omogućava da kontaktirate potencijalne kupce preko personalizovanih kampanja na sajtu, preko elektronske pošte, digitalne reklame, telefona ili SMS-a.

Na taj način klijenti dobijaju prilagođeno, personalizovano iskustvo koje je u skladu sa njihovim željama i potrebama. Informacije koje se prikupljaju u realnom vremenu omogućavaju vam automatizovano prilagođavanje marketinških aktivnosti, njihovu promenu i fleksibilnost prema trendovima i promenama koje se dešavaju. Iznenadićete se koliko brzo precizno skrojene ponude i preporuke mogu da dovedu do pozitivnog korisničkog iskustva, bolje prodaje i lojalnosti potrošača.

SAP Marketing Cloud se oslanja na omnichannel pristup, višekanalnu komunikaciju sa potrošačima, omogućavajući planiranje, merenje rezultata i optimizaciju pristupa preko jedne sveobuhvatne platforme.

Korišćenjem ovakve platforme ljudi zaduženi za marketing u vašoj firmi, imala ona 5, 20 ili 20.000 zaposlenih moći će da uprosti dnevne rutine primenom dva prosta principa – konsolidacijom izvora podataka i automatizacijom.

SAP Marketing Cloud
Izvor: YouTube / SAP

Umesto rada sa različitim bazama podataka i Excel tabelama, vaši marketing eksperti će imati uniformne baze podataka kako bi kvalitetnije optimizovali vaše aktivnosti. Zahvaljujući automatizaciji procesa kao što su kampanje i prediktivna analiza sistem će vam biti od velike pomoći u svakodnevnim poslovima.

Još jedna jako bitna prednost korišćenja jedne ovakve platforme je da će vaši zaposleni u marketingu pored individualnog pristupa automatski podržavati i prodajne timove prebacivanjem lidova direktno u CRM ili povezano rešenje kao što je SAP Sales Cloud.