Najveći japanski proizvođač piva, pretrpeo je ozbiljan sajber napad koji je obustavio porudžbine i isporuke u Japanu. Kompanija istražuje incident i da li su podaci korisnika ugroženi.

Asahi Group Holdings, proizvođač najprodavanijeg japanskog piva, pretrpeo je ozbiljan sajber napad koji je poremetio više segmenata poslovanja.
Kompanija je saopštila da su zbog napada potpuno obustavljene porudžbine i isporuke. Zbog problema sa sistemom, nedostupni su i kol-centar i korisnička podrška, što dodatno otežava komunikaciju sa potrošačima.
Asahi je najveći japanski proizvođač piva i drži trećinu domaćeg tržišta. Zapošljava 30.000 ljudi, proizvede 10 milijardi litara pića godišnje, a prošle godine je prijavio prihod od skoro 20 milijardi dolara.
Na globalnom tržištu posluje kroz četiri regionalne grane za Japan, Evropu, Okeaniju i Jugoistočnu Aziju. Kompanija je poznata po akvizicijama kojima je ojačala svoje prisustvo, a u njenom vlasništvu su brendovi kao što su Peroni, Pilsner Urquell, Grolsch i Fullers.
Iz sedišta u Japanu saopšteno je da su pogođene samo domaće operacije. Još uvek nije poznato da li je došlo do curenja ili krađe podataka.
"Asahi Group Holdings, Ltd. je trenutno pogođen sajber napadom koji je izazvao pad sistema u Japanu", stoji u saopštenju. "Za sada nema potvrde da su lični podaci ili podaci korisnika dospeli u ruke trećih strana."
Kompanija se izvinila kupcima i poslovnim partnerima zbog problema i dodala da je istraga u toku. Nema detalja o tome kako je ostvaren prvi pristup sistemima, niti ko stoji iza napada.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.